شناسهٔ خبر: 51866345 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خرید هاست وردپرس و سرور مجازی ایران و آلمان از فایر سرور

فایر سرور با تکیه بر نیروی انسانی متخصص در زمینه شبکه، لینوکس و میزبانی وب در سال 1393 پا به عرصه ارائه خدمات هاستینگ گذاشت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، فایر سرور با تکیه بر نیروی انسانی متخصص در زمینه شبکه، لینوکس و میزبانی وب در سال 1393 پا به عرصه ارائه خدمات هاستینگ گذاشت.اولین موضوعی که در فایر سرور به آن پرداخته می شود رضایت کاربران حقیقی و حقوقی می باشد که بر گرفته از آپتایم سرویس ها، سرعت سرویس ها، و پشتیبانی بی وقفه می باشد و رضایت کاربران باعث این بوده است که فایر سرور تا به امروز به قدرت به ادامه فعالیت خود بپردازد. شرکت فایر سرور در میان شرکت های برتر هاستینگ ایران قرار دارد که خدمات ارائه شده توسط آن را می توان جزو بهترین سرویس هاستینگ در داخل کشور دانست. فایر سرور هاست رایگان و سرور مجازی رایگان برای وبسایت ها و ایده هایی که استعداد رشد دارند ارائه می کند، جهت دریافت شرایط هاست اسپانسری و سرور مجازی اسپانسری با فایر سرور در تماس باشید.

سرور مجازی آلمان

 

سرور مجازی یا وی پی اس (VPS) چیست؟

سرور مجازی یک قسمت کوچک تر و محدود تری از سرور اختصاصی می باشد،سرور مجازی یا به اصطلاح VPS (Virtual Private Server) یا وی پی اس در واقع بر روی سرور اختصاصی مجازی ساز مانند  VMwareنصب می شود و این امکان را می دهد که چندین سیستم عامل بر روی سخت افزار سرور نصب شود و قسمتی از منابع پردازنده و رم و هارد به آن سرور مجازی اختصاص داده شود که در نتیجه کمی هزینه VPS پائین تر از سرور اختصاصی خواهد بود. سرور مجازی ابری که توسط ما در دیتاسنتر هتزنر و دیتاسنتر آسیاتک ارائه می شود دارای آپتایم 99.9% می باشد و کیفیت پورت و پینگ فوق العاده ای نسبت به ایران است.

خرید سرور مجازی ایران

 

سرور مجازی ایران

فایر سرور در دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد تهران، فضای رک اختصاصی دارد ما سخت افزار سرور قدرتمند تحت مالکیت فایر سرور را در زیرساخت اختصاصی خود واقع در آسیاتک برج میلاد قرار داده ایم و با استفاده از سیستم عامل مجازی سازی VMware ESXI اقدام به ارائه سرور مجازی ایران از دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد نموده است،از سرور مجازی ایران شما می توانید برای راه اندازی وبسایت، اپلیکیشن سرور، سرور مجازی Adobe Connect و BigBlue Button، گیم سرور، استفاده کنید، سرور مجازی آسیاتک برج میلاد دارای زیر ساخت قدرتمندی از سرور های HP و روتر و سویچ های سیسکو می باشد که امنیت شبکه سرویس شما را تضمین می کند.vps ایران دارای پهنای باند نامحدود است بعد از خرید سرور مجازی ایران شما می توانید سیستم عامل های مختلف Windows,Ubuntu, CentOS, MikroTik بر روی آن نصب و استفاده نمایید.سرور مجازی آسیاتک دارای پورت شبکه 10GBit/s و 1GBit/s می باشد که بسته به نیاز قابل ارائه است.از vps آسیاتک برای VoIP نیز استفاده می شود.پنل های Plesk, cPanel, DirectAdmin, CWP نیز روی VPS ایران قابل نصب است. 

 

سرور مجازی آلمان

سرور مجازی آلمان در دیتاسنتر هتزنر بر روی سخت افزار قدرتمند فایر سرور میزبانی می شود، با توجه به این که این دیتاسنتر اروپایی نسبتا به ایران نزدیک می باشد، دارای پینگ تایم بسیار مناسب تری نسبت به سایر دیتاسنتر های خارجی به کشور ایران دارد و در کنار پینگ تایم بسیار مناسب کیفیت سخت افزار عالی منجرب شده سرور مجازی آلمان یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سرویس های خارج از کشور باشد.سرور مجازی هتزنر دارای پهنای باند نامحدود بوده و بر روی درایو NVMe میزبانی می شود که سرعت فوق العاده ای دارد. وی پی اس آلمان را معمولا برای راه اندازی وبسایت، میزبانی pbn، راه اندازی اپلیکیشن، راه اندازی وبسایت های ادسنسی، دور زدن تحریم ها، و همچنین استفاده از صرافی های رمز ارز ها مانند کوینکس، بایننس، کوکوین استفاده می کنند همچنین ممکن است از سرور مجازی آلمان با آی پی ثابت برای آنلاین نگهداشتن نرم افزار خاص نیز استفاده نمود. شما می توانید پس از خرید سرور مجازی آلمان، پنل های cPanel , Plesk, DirectAdmin, CWP را بر روی آن نصب و استفاده نمائید، vps هتزنر یکی از محبوب ترین سرویس های قابل ارائه از اروپا می باشد.

 

 

هاست چیست؟

هاست (Host) به معنی میزبان یا سروری است که ارائه خدمات را انجام می دهد، از وظایف اصلی هاست ارسال و دریافت و نگهداری داده ها می باشد، همچنین انواع مختلفی دارد که هاست لینوکس ایران و آلمان از پرطرفدار ترین آنهاست، همچنین هاست سی پنل ایران و هاست سی پنل آلمان از سرویس های پرطرفدار فایر سرور است که به صورت هاست ابری بر روی سیستم عامل CloudLinux و وبسرور LiteSpeed ارائه می شود، شما بعد از خرید هاست سی پنل می توانید وبسایت خود را توسط پنل پرطرفدار cPanel مدیریت کنید و فایل ها و پایگاه داده خود را بر روی سرور میزبانی کنید.

خرید هاست وردپرس

هاست وردپرس

هاست وردپرسی نوعی از هاست سی پنل می باشد که توسط وبسرور LiteSpeed پردازش وبسایت شما انجام می شود، همچنین وبسرور لایت اسپید دارای افزونه کش وردپرس نیز می باشد که این افزونه کش وبسایت شما را به صورت حرفه ای انجام می دهد و باعث افزایش سرعت وبسایت شما خواهد شد. Wordpress Hosting سرویس حرفه ای هست که در فایر سرور ارائه می شود،بعد از خرید هاست وردپرس سی پنل و خارج از کشور و داخل کشور بهینه سازی سرعت وبسایت وردپرسی شما نیز توسط فایر سرور انجام خواهد شد.

 

شماره های تماس:
0413-6677880
041-91010094

آدرس وبسایت فایر سرور
FireServer.ir

نظر شما