شناسهٔ خبر: 51864792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدردانی از رسانه استانی به خاطر پوشش مناسب مراسم تشییع شهدای خوشنام در مازندران

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده سپاه کربلا و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پیامی از صداوسیمای مازندران به خاطر پوشش مناسب مراسم تشییع شهدای خوشنام قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، متن پیام مشترک سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خطاب به آقای هادی ابراهیمی مدیر کل صداوسیمای مرکز مازندران چنین است:


بی تردید انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است. راز ماندگاری و بقای مملکت اسلامی در جان باختگی و اخلاص شهیدان نهفته است. انسان‌هایی که با شناخت دقیق از هدف و در مسیر درست حقیقت و در صراطی که ترسیم گر آن اندیشه ولایت و امامت بوده است گام نهادند.

به فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای "زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست. " در این میان زنده شکوه‌مند داشتن یاد شهیدان بی نام و نشان، آن‌هایی که، چون مادرشان حضرت زهرا سلام الله علیها در کوچه‌های گمنامی به حیات جاودانه رسیده اند یک وظیفه ملی و انقلابی است.

به لطف خدا و همت تمام مردم و مسئولان شهید دوست و ولایتمدار استان، هفته‌ای بهشتی در استان لاله خیز مازندران رقم خورد. در این میان سهم و جایگاه صداوسیمای استان در حضور به هنگام و پوشش هنرمندانه تمام صحنه‌های این مهمانی و میزبانی بی بدیل بوده است.

حضور مخلصانه فرزندان صدا و سیمای مرکز مازندران در جای جای استان و شکار لحظه‌های نور و دلدادگی مردم شریف استان و پخش لحظه به لحظه آن که بینندگان عزیز را در تمام نقاط در این نمایش خدایی همراه و حاضر می‌کرد جای بسی سپاس و قدردانی است.

امید که همراهی مومنانه و تعیین کننده آن مدیریت محترم و همکاران ارجمند در این همایش بزرگ ملی و انقلابی، ماجور در درگاه خداوند کریم باشد.

و من الله التوفیق

نظر شما