شناسهٔ خبر: 51863885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گره گشایی از مشکلات عمرانی شهری با تامین اعتبار

خبرگزاری صداوسیما

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه گفت: پیگیری‌ها برای اختصاص و جذب اعتبار به منظور رفع مشکلات عمرانی در شهر‌های حوزه انتخابیه در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، قاسم ساعدی مهمترین عوامل توسعه، عمران و رفع مشکلات موجود را اتحاد، تعامل، همکاری و توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح دانست و گفت: بهره گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت رسانی نشان از درایت و مسئولیت پذیری اعضای شورای اسلامی شهر دارد.

وی با بیان اینکه زیباسازی سطح شهر و نگاه ویژه به فضای سبز و همچنین نهال کاری با استفاده از تجهیزات و منابع مالی شهرداری در دستور کار شهردار و شورای اسلامی شهر بستان قرار گیرد، افزود: شورا و شهرداری شهر بستان، علاوه بر نظارت بر استفاده صحیح از تجهیزات و ماشین آلات واحد خدمات موتوری شهرداری، باید برنامه ریزی لازم برای استفاده بهینه از تجهیزات موجود داشته باشند.

ساعدی به اقدامات انجام شده در جهت تحقیق و تفحص از بازارچه مرزی چذابه و لزوم استفاده از این ظرفیت برای رفع مشکلات شهرداری به ویژه کارگران اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به وضعیت عمرانی شهری در دشت آزادگان و هویزه، پیگیری‌های لازم در جهت تخصیص اعتبار برای عمران شهر‌های حوزه انتخابیه از سوی وزارت نفت، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: برچیدن بساط مشکلات عمرانی در آغاجاری

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه با اشاره به بازدید‌های اخیر از مناطق شهر بستان و نارضایتی مردم از پس زدگی فاضلاب در معابر تصریح کرد: اداره آب و فاضلاب با همکاری شورای شهر و شهردار بستان، نسبت به رفع مشکلات پس زدگی فاضلاب بعضی از مناطق شهر اقدام لازم بعمل آورند.

نظر شما