شناسهٔ خبر: 51857985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

استقلالی‌ها چه گفتند؟

غفوری: حذف‌مان از لیگ قهرمانان آسیا یک فاجعه ملی بود/ مهدی‌پور: کاری از دست‌مان ساخته نیست

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از برتری مقابل مس به اظهارنظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان به اظهارنظر پرداختند.

 
غفوری: حذف از لیگ قهرمانان آسیا یک فاجعه ملی بود
 
وریا غفوری پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بعد از 7 مسابقه بود که توانستم شرایط مسابقه را پیدا کنم.  خیلی فرصت آماده سازی نداشتم، اما باز هم خوب بود و توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم.
وی ادامه داد: وقتی تیم صدر جدول است، رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و اعتماد به نفس بیشتری می‌گیریم و قطعا در نیم فصل دوم قوی تر می‌شویم و روند خوب را ادامه می‌دهیم.
کاپیتان استقلال در مورد اینکه مجیدی گفته است تا زمانی که غفوری جام را بالای سر نبرد، چیزی تمام نشده است، گفت: همه ما برای یک هدف می‌جنگیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. تیم ما و هواداران لیاقت قهرمانی را دارد. خیلی به تیم ما در این مدت ظلم شد و آخرین ضربه ای هم که خوردیم، همین حذف از آسیا بود. این یک فاجعه ملی است و نمی‌توان آن را توجیه کرد.
غفوری ادامه داد: دستگاه‌های عریض و طویل شان نمی‌تواند به این فوتبال سر و سامان دهند. آدم های سیاسی زیادی در فوتبال دخالت می‌کنند، اما الان یک نفر نیست که پاسخگو باشد. نه مجلس و نه وزارت و نه مدیرانی که بودند، هیچ کدام جوابگو نیستند. همه پشت این اتفاق پنهان می‌شوند و هیچ کس مسئولیت را قبول و عذرخواهی نمی‌کند. حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردند و این فاجعه است.
وی در مورد اینکه آیا انگیزه شما برای ادامه کار کم می‌شود یا خیر، عنوان کرد:  هر باشگاهی تلاش می‌کند که در بالاترین سطح باشد، اما وقتی این شانس را از او می‌گیرند، قطعا لطمه می‌خورد. تیم ما برای جام داخلی انگیزه زیادی دارد، اما این دلیل نمی‌شود که از این مسئله بگذریم و ضربه بزرگی برای فوتبال ایران بود.
کاپیتان استقلال در مورد اینکه فوتبال ما آماتور است، تاکید کرد: فوتبال ما آماتور است که سر و شکل حرفه ای به آن می‌دهیم. با این رویه نمی توانستیم موفق شویم. این اتفاق فاجعه بود و امیدوارم آنهایی که خودشان را به خواب زدند و همیشه ماست مالی می‌کردند، از خواب بیدار شوند و یک سر و سامانی به این فوتبال بدهند.
غفوری در مورد اینکه آیا مدیران قبلی کم کاری کردند، یا خیر، عنوان کرد:  خیلی مشخص است. بالاترین نهاد ورزش وزارت ورزش و بالاترین شخص هم وزیر است، بارها از خصوصی سازی حرف زده شده و مثلال تا پایان فصل این اتفاق می‌افتد، اما دست هایی پشت پرده است که نمی‌خواهد این دو باشگاه خصوصی شوند. آنها دوست دارند یک فوتبال بی شخصیت و محتاج که توان ندارد، باشد و کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرد و از این طرف و آن طرف یک قطره پولی بریزند و همیشه بدهکار و ورشکسته باشد. دست های پشت پرده همان هایی هستند که نمی‌خواهند فوتبال به اهالی فوتبال واگذار شود.
 
مهدی‌پور: کاری از دست ما ساخته نیست
 
مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر درمورد حذف سرخابی‌ها از آسیا اظهار داشت: این موضوع ناراحت کننده است، اما به چیزی که از دست بازیکنان و کادر فنی خارج است نباید اهمیت داد. کاری از دست ما ساخته نیست.
وی درمورد گل‌هایی که استقلال از دقیقه 90 به بعد دریافت می‌کند، گفت: مشکل خاصی نیست. به هر حال فوتبال است و این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد. نکته خاصی نیست، اما در دقایق آخر باید حواس‌مان را جمع کنیم که دیگر شاهد این موضوع نباشیم. خدا را شکر گل خورده ما اینقدر کم هست که نتوان ایرادی گرفت.
بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد پنالتی دومی که داور برای استقلال گرفت، خاطرنشان کرد: بازیکن حریف 100درصد بازیکن ما را زد. درست است که بازیکن ما ضربه‌اش را زده بود، اما خطا قطعی بود. من و داور نزدیک به صحنه بودیم. بعد از اینکه بازیکن ما ضربه‌اش را زد، بازیکن حریف با او برخورد کرد. به هر حال کارشناسان باید در این خصوص اظهارنظر کنند، اما من و داور خیلی به این صحنه نزدیک بودیم و فکر می‌کنم 100درصد پنالتی بود.
 
حسین‌زاده: کار خودمان را سخت کردیم
 
امیرحسین حسین‌زاده پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان درمورد این بازی اظهار داشت: می‌توانستیم گل‌های بیشتر به ثمر برسانیم، اما خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم. در نهایت خدا را شکر که توانستیم برنده باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند قهرمان نیم فصل شود یا خیر، گفت: به امید خدا؛ تمرکزمان برای بازی بعدی است و اگر برنده شویم می‌توانیم به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کنیم. 
بازیکن تیم فوتبال استقلال درخصوص شانس‌های گلزنی‌‌اش در این بازی، گفت: در یک صحنه دیدم گلر مس جلو آمده، اما خیلی خوب و باهوش عمل کرد و با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد، اما گزینه‌‌ای برای پاس هم نداشتم. مدافع حریف با کوین رفته بود و من راهی جز شوت زدن نداشتم.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما