شناسهٔ خبر: 51856828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

شهید سلیمانی یک نخبه نظامی بود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: محبوبیت سردار سلیمانی محدود به داخل کشور نبود بلکه همه انسان‌دوستان و آزادی‌خواهان سردار سلیمانی را به عنوان چهره‌ای محبوب تحسین می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنامه «مثل پدر» از رادیو مقاومت با بیان اینکه سردار سلیمانی یکی از چهره‌های نادر در دنیا بود گفت: هر تفکر و اندیشه‌ای از جامعه وقتی به حاج قاسم نگاه کند او را برای خود و بزرگان خود به عنوان الگو می‌شناسد.

شهید سلیمانی یک نخبه نظامی بود

وی اظهار کرد: سیاستمداران وقتی در حوزه دیپلماسی در سطح بین‌المللی به نوع تفکر سردار سلیمانی می‌رسند او را تحسین می‌کنند. همچنین نخبگان نظامی منطقه و دنیا که او را می‌شناختند حاج قاسم را یک نخبه نظامی قلمداد می‌کنند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: علاوه بر این‌ها، کسانی که در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند، با بررسی ابعاد شخصیت حاج قاسم از ویژگی‌های او تقدیر می‌کنند و معتقد هستند که باید این تفکر را در جامعه تکثیر کرد.

کوچکی‌نژاد افزود: در یکی از سفرهایی که به اروپای شرقی داشتیم زمانی که سردار سلیمانی در منطقه با داعش مقابله می‌کرد، یکی از نمایندگان طرف مقابل در جلسه برخاست و گفت که درود بر حاج قاسم سلیمانی، ما و همراهان‌مان تعجب کره بودیم که در اروپای شرقی نماینده مجلسی میان جلسه اینطور به او ابراز ارادت کرده بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: یعنی اینطور نیست که محبوبیت سردار سلیمانی مربوط به داخل کشور باشد، بلکه همه کسانی که به انسانیت اهمیت می‌دهند و آزادی‌خواه هستند، سردار سلیمانی را به عنوان چهره‌ای محبوب تحسین می‌کنند.

نظر شما