شناسهٔ خبر: 51855678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وریا غفوری: همه برای یک هدف می‌جنگیم

دست‌های پشت پرده اجازه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را نمی‌دهد

بازیکن تیم فوتبال استقلال بر این باور است که دست‌های پشت پرده اجازه خصوصی شدن این باشکاه و همچنین پرسپولیس را نمی‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وریا غفوری که پس از رهایی از مصدومیت توانست در بازی مقابل مس رفسنجان به میدان برود و در پیروزی ۳ بر ۲ تیمش حضور داشت، گفت: خدا را شکر پس از هفت مسابقه توانستم شرایط مسابقه را پیدا کنم. خیلی فرصت آماده‌سازی نداشتم، اما بازهم خوب بود و توانستم صحیح و سالم از زمین بیرون بیایم. با این حال مهم‌ترین مسئله خروج تیم با سه امتیاز بود.

وی درباره رضایت هواداران از شرایط استقلال و ادامه صدرنشینی این تیم، خاطرنشان کرد: قطعاً همینطور است و وقتی تیم صدر جدول است، رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و تیم اعتماد به نفس بهتری می‌گیرد. در نیم فصل دوم تیم قوی‌تری خواهیم بود و این روند را ادامه خواهیم داد.

مدافع استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی گفته تا زمانی که وریا غفوری جام را بالای سر نبرده هیچ چیز تمام نشده است، اظهار داشت: همه برای یک هدف می‌جنگیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تیم و هواداران ما این لیاقت را دارند که یک جام داشته باشند. در این مدت خیلی به تیم ما ظلم شد و حذف از لیگ قهرمانان آسیا هم آخرین ضربه‌ای بود که بازیکنان و هواداران استقلال خوردند.

غفوری ادامه داد: این یک فاجعه ملی است و اصلاً نمی‌توان هیچ‌گونه آن را توجیه کرد. دستگاه‌های عریض و طویل‌شان نمی‌توانند به وضعیت فوتبال سر و سامان بدهند و آدم‌های سیاسی را می‌بینیم که تا دل‌تان بخواهد در مسائل ورزشی دخالت می‌کنند، اما یک نفر جوابگو نیست. نه مجلس پاسخ می‌دهد و نه وزارت ورزش و مدیرانی که بودند، جوابگو هستند. همه پشت مسائل مختلف پنهان می‌شوند و هیچ‌کس مسئولیت را قبول نمی‌کند. در این چند روز یک عذرخواهی ساده از زبان کسی شنیده‌اید؟

بیشتر بخوانید:

وی در خصوص اینکه پس از این اتفاق آیا از انگیزه بازیکنان هم کم می‌شود یا نه، گفت: هر باشگاهی تلاش می‌کند در بالاترین سطح باشد و وقتی این شانس را بگیرد، قطعاً لطمه می‌بیند. با این حال تیم ما برای جام داخلی انگیزه دارد و این دلیل نمی‌شود، اما این واقعاً ضربه بزرگی به فوتبال ما بود.

مدافع استقلال درباره اینکه با این شرایط فوتبال ایران به سمت آماتوری می‌رود، اظهار داشت: اگر مصاحبه بازیکنان و مربیان را شنیده باشید، مشخص می‌شود فوتبال آماتور است که سعی می‌کنیم به آن سر و شکل حرفه‌ای بدهیم. با این رویه نمی‌توانستیم موفق شویم و این اتفاق از یک طرف فاجعه است و از طرف دیگر امیدوارم آنهایی که خودشان را به خواب زده‌اند و همیشه ماست مالی می‌کردند، بیدار شوند.

غفوری در واکنش به این موضوع که می‌تواند واضح‌تر صحبت کند، گفت: خیلی مشخص است. بالاترین نهاد ورزشی، وزارت ورزش و بالاترین شخص هم وزیر ورزش است. شما مصاحبه‌ها را ببینید که بارها [سلطانی‌فر] صحبت از خصوصی‌سازی کرده و گفته تا انتهای امسال دو تیم خصوصی می‌شوند، اما این اتفاق رخ نداده است. این دست‌های پشت پرده است که نمی‌خواهد استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند و می‌خواهند یک فوتبال بی‌شخصیت و محتاج را ببینند که همیشه ناتوان است و گدایی کند و کاسه چه کنم چه کنم دستش بگیرد تا از این طرف و آن طرف قطره‌ای پول بیاید. می‌خواهند فوتبال همیشه بدهکار و ورشکسته باشد. این مشخص است و دست‌های پشت پرده همان‌هایی هستند که نمی‌گذارند فوتبال به اهالی ورزش سپرده شود.

۲۵۷ ۲۵۶

نظر شما