شناسهٔ خبر: 51855027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

غفوری: دست‌های پشت پرده فوتبال ایران را بی شخصیت و گدا می‌خواهند

رکنا ورزشی: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: همینطوری دوست دارند فوتبال بی شخصیت و محتاج که توان ندارد و کاسه گدایی دست بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ورزشی، وریا غفوری بعد از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

 *خداراشکر، بعد از 7 مسابقه توانستم شرایط بازی را پیدا کنم. خیلی زیاد فرصت آماده سازی پیدا نکردم. از همه مهمتر اینکه 3 امتیاز بازی را گرفتیم.

*تیم رفته رفته روند بهتری می گیرد و اعتماد به نفس آن بالاتر می رود. در نیم فصل دوم شرایط تیم بهتر می شود. 

*همه اعضای تیم استقلال برای هدف قهرمانی می جنگند. هواداران واقعا لیاقت دارند که یک جام داشته باشند. در این مدت خیلی به تیم استقلال ظلم شد. آخرین ضربه ای که به استقلال خورد، حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود.

*دستگاه های عریض و طویل نتوانستند کاری بکنند و هر چقدر که دلشان خواست در کارهای ورزشی ها دخالت کنند. 

*الان مجلس و وزارت ورزش پاسخگو نیست. هر کسی پشت این مسئله پنهان می شود. حتی یک عذرخواهی بابت این مسئله نشنیدیم. 

*هر باشگاهی تلاش می کند در بالاترین سطح باشد اما روی انگیزه تیم تاثیر می گذارد. هر چند در جام داخلی شرایط ما خیلی خوب است.

*فوتبال ما آماتور است و به آن سر و شکل حرفه ای به آن می دهیم. با این رویه نمی توانستیم ادامه بدهیم. از یک طرف فاجعه بود. اما امیدوارم آنهایی که خود را به خواب زده اند، بیدار شوند و به فوتبال کشور سر و سامان بدهند.

*بالاترین نهاد ورزش، وزارت ورزش و بالاترین شخص وزیر ورزش است. شما مصاحبه های او را ببینید بارها حرف از خصوصی سازی زده و تا آخر سال خصوصی می شود. اما این اتفاق نیفتاده. همینطوری دوست دارند فوتبال بی شخصیت و محتاج که توان ندارد و کاسه گدایی دست بگیرد. از این طرف و آن طرف پول بریزند و ورشکسته باشد. افراد پشت پرده همان هایی هستند که نمی گذارند فوتبال پیشرفت کند.

 

 

 

نظر شما