شناسهٔ خبر: 51843895 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

اجرای مصوبه "احداث بنای یادبود جانباختگان هواپیمای اوکراینی" را پیگیری می‌کنیم

سخنگوی شورای شهر تهران درباره سرانجام مصوبه احداث بنای یادبود جانباختگان هواپیمای اوکراینی توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

"علیرضا نادعلی" سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرای مصوبه شورای پنجم مبنی بر احداث بنای یادبود جانباختگان هواپیمای اوکراینی گفت: در جریان چنین مصوبه‌ای نبودم و اگر از جمله مواردی است که از تصویب شورا گذشته، باید بپرسیم که چرا اتفاق نیفتاده است و قاعدتا دوستان در دوره جدید مدیریت شهری میراث‌دار انجام ندادن آن در دروه قبل هستند و وقتی مصوبه‌ای در این زمینه باشد، پیگیری خواهیم کرد.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: آنچه که مسلم است این حادثه به دلیل لطمه‌هایی هست که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا مستقیم و غیرمستقیم به ما وارد کرده است. 

او ادامه داد: مستقیم مانند ترور شهید حاج قاسم سلیمانی است و غیرمستقیم اینکه وقتی تمام شرایط مملکت به یک شرایط دفاعی همه جانبه می‌رسد و در حال دفاع در مقابل حمله احتمالی آمریکا است، ممکن است ناگهان اتفاق ناخواسته‌ای رخ دهد و با یک خطای انسانی که در دادگاه نیز رسیدگی شد، اتفاقی رخ دهد که برای همه‌ی ما ناراحت کننده بود. 

نادعلی اضافه کرد: دلهای ما همواره در کنار دلهای خانواده‌های فرزند از دست داده‌ای است که در حادثه هواپیمای اوکراینی دچار سانحه شدند. 

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: امیدواریم که خداوند به دل‌های آنها تسلی دهد و این انتقام بزرگ از آمریکا و استکبار گرفته شود، آنهایی که خودشان فرسنگ‌ها آن‌طرف‌تر نشسته‌اند و کشورهایی که تنها چیزی که می‌خواهند، استقلال و سربلندیشان در خاک ملت خودشان است را دچار چنین مشکلات مستقیم و غیرمستقیم می‌کنند.

نظر شما