شناسهٔ خبر: 51834798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فراز کمالوند: امیدوارم عدالت در حق تیم های نفتی آبادان و مسجدسلیمان رعایت شود/ فردا هجومی رقابت می کنیم

محسن سیف

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آبادان و مسجدسلیمان شهرهایی هستند که کل بودجه کشور را تامین می کنند اما خودشان دارای مشکل اند. فوتبال متعلق به آبادان و مسجدسلیمان است. خواسته ی اصلی مردم شهر فوتبال است. امیدوارم عدالت و تقسیم منابع به صورتی باشد که مشکل هر دو تیم کاهش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، فراز کمالوند امشب(جمعه 17 دی ماه 1400) با حضور در نشست خبری دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور، ضمن بیان اینکه بسیار خوشحالم از اینکه برگشتم به شهری که خانوادگی متعلق به اینجا هستم و فقط خدا می‌داند چه حس خوبی اینجا دارم، اظهار کرد: امیدوارم صنعت نفت آبادان همیشه در اوج باشد و مردم از رقابت های این تیم لذت ببرند. تقدیر ما رو به جایی آورد که بهش خیلی علاقه دارم امیدوار هستیم مسابقه خوب برگزار شود.

او با اشاره به اینکه دو تا تیم از شهرهای مظلوم هستند، گفت: آبادان و مسجدسلیمان شهرهایی هستند که کل بودجه کشور را تامین می کنند اما خودشان دارای مشکل اند. فوتبال متعلق به آبادان و مسجدسلیمان است. خواسته ی اصلی مردم شهر فوتبال است. امیدوارم عدالت و تقسیم منابع به صورتی باشد که مشکل هر دو تیم کاهش یابد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: منصوریان کار سختی را در این تیم داشته، مردم از کادر فنی حمایت کنند. نفت مسجد سلیمان هم در چند دیدار اخیر به غیر از مسابقه با گل گهر که عوامل بیرونی فشار زیادی تحمیل کردند، رقابت های خوبی ارایه کرده است.

کمالوند بیان کرد: تیم صنعت نفت نیاز به زمان دارد. نگاه کنید هر مربی اینجا می آید فقط یکسال می ماند. از منصوریان باید حمایت شود که دو فصل بماند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان اضافه کرد: من به فوتبال دفاعی علاقه ندارم. هجومی رقابت  می کنیم. دلم برای هواداران صنعت نفت تنگ شده است.

لازم به ذکر است که تیم های نفتی خوزستان فردا(شنبه 18 دی ماه 1400) در آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقایت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی با هم رقابت خواهند کرد./انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • فراز کمالوند: امیدوارم رقابت با فجر خط بُطلانی بر نتایج و بدشانسی های ما باشد
  • فراز کمالوند: عادت کرده ایم سه الی چهار بازیکن را در اختیار نداشته باشیم

نظر شما