شناسهٔ خبر: 51831904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مربیان گل گهر و هوادار چه گفتند؟

قلعه‌نویی: نگاه و عدالت باید نسبت به همه تیم‌ها یکسان باشد/ عنایتی: با عصا کنار زمین می ایستم

مربیان گل گهر و هوادار پیش از بازی هفته چهاردهم در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشاکریم که در بازی قبلی با اینکه شرایط خوب نبود، برنده شدیم. جای تاسف داشت مردم خوب و خونگرم مسجدسلیمان که ثروت زیادی دارند آن شرایط را داشتند.

وی افزود: واقعا جای تاسف است. از صبح دیدیم که چگونه با صداقت، معرفت و دست خالی زمین را آماده کردند. امیدواریم مسئولین به فکر باشند. نگاه و عدالت نسبت به همه تیم‌ها یکسان باشد تا هرتیمی با شرایط و منابع خودش بتواند فعالیت کند. با آن شرایط سخت توانستیم بازی را ببریم و از نظر روحی-روانی مقداری بهتر شدیم.

قلعه‌نویی با اشاره به بازی مقابل هوادار عنوان کرد: بازی فردا سخت ترین بازی ما خواهد بود. به رضا عنایتی تبریک می گویم. یک مربی جوان و انرژیک است. از پایه شروع کرده، یک تیم خوب و چغر درست کرده که دوندگی زیادی دارند و با کمترین موقعیت به گل می‌رسند. برای اینکه شرایطمان در جدول بهتر شود امیدواریم با فرامین تاکتیکی که به بازیکنان می دهیم سه امتیاز را بگیریم چون به آن نیاز داریم.

سرمربی گل گهر در مورد اینکه آیا آرمین سهرابیان و محمدرضا خانزاده که مصدومیت داشتند، به این بازی می‌رسند، گفت: باید از تیم پزشکی تشکر کنیم. آن ها نهایت تلاششان را می کنند. به جز فرشید باقری بقیه بازیکنان رسیده‌اند و آماده‌اند. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

*عنایتی: با عصا کنار زمین می‌ایستم
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر که به دلیل مصدومیت نتوانست در نشست خبری شرکت کند با اشاره به شرایطش که گویا دچار پارگی رباط صلیبی و مینیسک زانو شده، اظهار داشت: سعی می‌کنم شرایطم در بازی با گل‌گهر مشکلی ایجاد نکند و با عصا کنار خط می‌ایستم. خیلی خوشحالم که فردا با امیر قلعه‌نویی دیدار می‌کنم و خاطرات زیادی در دوران حرفه‌ای فوتبالم با او داشتم.
 
وی افزود: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر خواهیم داشت که به لحاظ ساختاری بسیار قدرتمند است و سرمربی آنها پرافتخارترین مربی لیگ برتر است. تمام نکات را به بازیکنان گوشزد کردیم و کارهای‌مان را در تمرینات جلو بردیم. امیدوارم بازی زیبایی باشد و می‌دانیم که بازی سختی است، اما تلاش‌مان را می‌کنیم مانند بازی‌های قبلی رو به جلو برویم.
 
سرمربی تیم فوتبال هوادار خاطرنشان کرد: مطمئن هستم با توجه به شرایط بچه‌های تیم ما، انگیزه‌ای که در این بازی دارند و باید انگیزه خود را بیشتر کنند تا به نتیجه برسیم، یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم و در نهایت روند رو به جلوی خود را ادامه بدهیم.
 
عنایتی درباره بازیکنان غایب تیمش برای گل‌گهر، گفت: محمد قاضی، طرحانی، حسینی و صادقی مصدومان تیم ما هستند. مصدومان زیاد شده‌اند و این به خاطر فشردگی لیگ است. اتفاقی که برای تمام تیم‌ها رخ می‌دهد. ما در بازی‌های قبلی هم کم مصدوم نداشتیم، اما خوبی تیم ما این است که بازیکن اصلی و ذخیره نداریم و تمام بازیکنان در خدمت تیم هستند که هر موقع خواستیم از آنها استفاده کردیم. به بازیکنان گوشزد کردیم باید تمام شرایط را رعایت کنند که به مشکل نخوریم. هر کدام از بازیکنان نباشند، ما به مشکل می‌خوریم. تیم ما ستاره محور نیست و یک تیم است و تمام بازیکنانی که قرارداد بسته‌اند، سعی می‌کنند به تیم کمک کنند.
 
وی در خصوص اینکه تیمش رکوردهای خوبی در شکست نخوردن و گل نخوردن دارد، اظهار داشت: بحث رکوردها برای ما مهم نیست. ما برای هر بازی برنامه داریم و روی آن برنامه حرکت می‌کنیم. هر تیمی که گل نخورد، می‌تواند از موقعیتش استفاده کند تا برنده شود یا حداقل یک امتیاز بگیرد. ما ساختار دفاعی خوبی داریم که از خط حمله تا دروازه‌بان همه در ساختار دفاعی خوب هستند. امیدوارم در خط حمله هم شرایط بهتری پیدا کنیم، هرچند طبق آمار ما به لحاظ موقعیت‌سازی شرایط خوبی داریم.
انتهای پیام/

نظر شما