شناسهٔ خبر: 51812550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

2 تیم عملیاتی امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند

موج نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 2 تیم عملیاتی امدادی همراه با تجهیزات امدادی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در پی سیل و آب گرفتگی در مناطق جنوب کشور و بنا بر اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه استان یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان  انتخاب شد، بامداد امروز 2 تیم عملیاتی امدادی به مناطق سیل زده این شهر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه  تیم های عملیاتی استان نیز در حالت آماده باش قرار دارد بیان کرد: 10 نیروی عملیاتی و امدادی با  10 دستگاه موتور تخلیه آب، 2 دستگاه خودروی عملیاتی بامداد امروز به این مناطق اعزام شدند.

حرازی زاده ادامه داد: این شهر، 6 هزار نفر  متاثر از سیلاب دارد که قرار است نیروهای عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد  به همراه تیم های عملیاتی چند استان دیگر به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان بپردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد شماره حساب 1500000149 و یا شماره کارت 6104337353017682 نزد بانک ملت و یا کد دستوری #112*733* را برای دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان اعلام کرد و از مردم نیکوکار استان دارالعباده یزد خواست هرچه سریعتر به کمپین یاری هموطنانشان در استان‌های کرمان، فارس، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بپیوندند.

لازم به ذکر است روز گذشته اولین محموله هلال احمر استان یزد که شامل 2000 تخته موکت (با سه کامیون فوسو و یک دستگاه کامیون بنز) به استان فارس و 3400 تخته پتو  با یک دستگاه تریلی به استان چهارمحال بختیاری و  5 دستگاه موتور پمپ آب (کف کش 3 اینچ ) با یک دستگاه خودرو تویوتا امدادی به مناطق سیل زده کرمان ارسال شد.

نظر شما