شناسهٔ خبر: 51795808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارسال 5400 تخته موکت و پتو از یزد به مناطق سیل‌زده استان فارس و چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال اولین محموله هلال احمر استان شامل 2000 تخته موکت و 3400 تخته پتو به مناطق سیل زده استانهای فارس و چهارمحال بختیاری خبرداد.

صاحب‌خبر -

دکتر محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با اشاره به اهمیت ارسال اولین محموله هلال احمر استان یزد به مناطق سیل‌زده کشور، اظهار کرد: بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، اولین محموله هلال احمر استان یزد که شامل ۲۰۰۰ تخته موکت (با سه کامیون فسو و یک دستگاه کامیون بنز) به استان فارس و ۳۴۰۰ تخته پتو  با یک دستگاه تریلی به استان چهارمحال بختیاری ارسال شد.

وی با اعلام این‌که حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می‌رود، افزود: همچنین پنج دستگاه موتور پمپ آب (کف کش سه اینچ ) با یک دستگاه خودرو تویوتا امدادی به مناطق سیل زده کرمان نیز ارسال شد.

حرازی زاده یزدی گفت: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد به هموطنان در مناطق سیل زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: هلال احمر استان همراه با تیم‌های عملیاتی و امدادی برای ارائه خدمات امدادی برای هموطنان مناطق سیل زده در آماده باش سراسری هستند.

انتهای پیام/ب/ی

نظر شما