شناسهٔ خبر: 51802111 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

متفکرآزاد قرائت کرد:

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، روح اله متفکرآزاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت و عنبر آباد و ۲۹نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت اعزام هیأت کارشناسی جهت بررسی دلایل ریزش بخشی از پل دوم هلیل شهرستان جیرفت.

- تذکر علیرضا نظری نماینده خمین و ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: علت عدم توجه و رسیدگی به وضعیت نامطلوب خدمات و امکانات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان خمین.

- تذکر ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم پاسخگویی وزیر نیرو به مکاتبات نمایندگان.

- تذکر احمد محرم زاده یخفروزان نماینده اهر و هریس و ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت اجرای کامل قانون جامع معلولان کشور.

- تذکر زهرا شیخی مبارکه نماینده اصفهان به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن: ضرورت اجرای کامل قانون هوای پاک و تدبیر اقدام فوری در خصوص آلودگی هوا و ضرورت  نظارت و برخورد با صنایع آلاینده.

- تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان و ۶ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: علت عدم اقدام به موقع برای ترخیص کالاهای فاسدشدنی در گمرک.

- تذکر سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر به وزیر راه و شهرسازی و نیرو: ضرورت تخصیص اعتبار جهت تسریع در اصلاح مسیر خرم آباد – پلدختر و لزوم تسریع در احداث سدهای حوزه انتخابیه و ضرورت تکمیل دیواره حفاظتی شهرستان پلدختر و معمولان و ضرورت تسریع در بازسازی ایستگاه پمپاژ کشاورزی روستاهای حوزه انتخابیه که در سیل ۹۸ خسارت جدی دیدند. همچنین در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت استمهال وام‌های پرداختی به مردم پلدختر و معمولان بابت خسارت سیل۹۸ و نیز لزوم اختصاص تسهیلات جهت ۲۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی از بین رفته در سیل۹۸.

 

نظر شما