شناسهٔ خبر: 51801215 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فیلم موش های درختی قدیمی است/ کاهش 12درصدی شکایات مردمی از موش ها

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر فیلم منتشر شده مربوط به موش‌های درختی را مربوط به ۲سال پیش اعلام کرد و گفت: پس از اجرای طرح ضربتی مقابله با موش در پاییز امسال، تماس‌های شهروندی درباره موش ۱۲ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس،  قدرت‌اله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به فیلم‌منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره حرکت موش‌های شهری بر روی درختان اظهار کرد: این فیلم به ۹۸ مربوط می‌شود زمانی که تعداد موش‌ها به دلیل استفاده از سم بی‌کیفیت افزایش یافته و توزیع سم و اقدامات مقابله با موش‌ها کم اثر شده بود. 

وی ادامه داد: با تحقیقات و آزمایش های  انجام شده برروی چندین نمونه سم در سال ۱۴۰۰ ، سم موثر خریداری شده است که با وجود کاهش مصرف تا ۶۰ درصد، اثرگذاری بسیار بالایی هم دارد. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با موش در پاییز امسال بیان کرد: از ۲۲ آبان تا ۶ آذرماه طرحی در مناطق ۲۲ گانه برای کاهش جمعیت موش‌های شهری اجرا شد که طی آن ۱۲ درصد از پیام‌های شهروندان به ۱۸۸۸ در خصوص موش کاهش یافت. 

وی افزود: در این طرح ضربتی بیش از ۳۸۰۰ کانون وفور موش شناسایی  و نزدیک به ۴ هزار منفذ با مصالح مقاوم بهسازی شده است. همچنین بیش از هزار و ۲۰۰ تله چسبی و ۱۹۰ کیلوگرم سم  شیمیایی موثر و سازگار با محیط زیست شهری توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما