شناسهٔ خبر: 51776348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

چمران: با برج‌سازی بی‌رویه موافق نیستم

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به برج سازی گسترده در منطقه 22 گفت: موافق برج سازی بی‌رویه نیستم اما در این منطقه باغات نبوده است وگرنه اجازه ساخت برج نمی دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرهیختگان، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران درباره جلسه با اعضای شورای سابق شهر تهران درباره باغات تهران گفت: برای اینکه این جلسه را علمی و جدی برگزار کنیم از اعضای شورای قبل، اساتید و کارشناسان هم دعوت کردیم و این جلسات ادامه خواهد داشت.

وی افزود:  در این جلسه صحبت های خوبی مطرح شده و این جلسات با عده دیگری از کارشناسان و مسئولان دیگر دستگاهها ادامه دارد تا به یک نتیجه متعادلی برسیم.

چمران با تاکید بر اینکه نباید درختی قطع شود، گفت: اما نباید شرایط به گونه ای پیش رود که نه پروانه صادر شود و نه اینکه ساخت و ساز متوقف شود و نه اینکه درختان حفظ نشود.

رییس شورای شهر با اشاره به اینکه طی سالهای قبل نه تنها حتی یک پروانه صادر نشده است که درختان هم حفظ نشده اند، ابراز داشت: ما به دنبال این هستیم با حفظ فضای سبز ، مردم هم از آنچه  نیاز دارند منتفع شوند نه اینکه آسیب ببیند و ضرر کنند چون با طرح فعلی عده ای به شدت آسیب می بینند.

وی درباره بلندمرتبه سازی در منطقه 22 گفت: آنجایی که  برج می سازند را نمی دانم چه زمانی پروانه گرفته اند اما شخصا با توجه به فضای شهر تهران و شهرسازی موافق به این همه برج سازی نیستم، البته در این منطقه باغات نبوده است وگرنه نباید اجازه ساخت برج می دادیم.

چمران گفت: این منطقه طرح تفصیلی دارد و حتما در  دوره گذشته بازنگری شده و با توجه به شرایط کمبود آب و سرانه های آموزشی و فرهنگی نباید بیش از حد در این منطقه بارگذاری شود.

نظر شما