شناسهٔ خبر: 51775333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیر فدراسیون دو و میدانی:کسب مدال در بازی‌های آسیایی اولویت اصلی مان است

دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره برنامه‌های این رشته ورزشی برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان -علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت تمرینی احسان حدادی و حسن تفتیان گفت: احسان حدادی از هفته گذشته تمرینات خود را در کیش آغاز کرده است و حدود یک ماه این اردو طول خواهد کشید. حدادی با ما هماهنگ است و هر زمان که نیاز باشد ما به او کمک خواهیم کرد. تفتیان هم فعلا در ایران تمرین می‌کند، اما قصد دارد به اردوی فرانسه و سپس جامائیکا برود و این اتفاق هم با کمک مالی این ورزشکار رخ داده است. اردوی تمرینی این ورزشکار در جامائیکا حدود ۸۰ روز به طول خواهد کشید و شاید در آنجا در چند مسابقه هم حضور پیدا کند.

او افزود: تفتیان تلاش زیادی می کند تا در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان در صربستان به روی سکو برود و ما امید زیادی داریم تا او بتواند پس از این اتفاق در هانگژو هم برای ایران مدال آوری کند. البته ما هدف خودمان را در این مدت به این معطوف کرده ایم تا بتوانیم با بهترین برنامه در المپیک بازی‌های آسیایی شرکت کنیم، زیرا اولویت فعلی ما کسب نتایج خوب و مدال آوری  در این مسابقات است.

 ورزشکاران با کسب ورودی شانس مدال آوری در آسیا را افزایش می دهند 

 رضایی درباره مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور گفت: هر کدام از ورزشکاران ما که ورودی را کسب کنند، شانس مدال در آسیا را دارند. سجاد هاشمی، پیر جهان و ناصح‌جهانی در قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت نمی‌کنند، چون ۱۸ دی ماه در استانبول مسابقه بین‌المللی برگزار خواهد شد که در آن شرکت می‌کنند. اگر به ورودی‌های تعیین شده ما برسند در تیم اعزامی قرار خواهند گرفت. امیدوارم دوومیدانی کاران تلاش کنند و به رکورد‌هایی که تعیین کرده ایم دست یابند.

قنبرزاده یکی از امیدهای ما برای کسب مدال در چین است 

وی درباره کیوان قنبرزاده که در اردوی آلمان حضور دارد، گفت: از آنجایی که همسر کیوان قنبرزاده بورسیه آلمان شده او در این کشور تمرینات خود را دنبال می‌کند، هر چند که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت کوچک است که همین امر مقداری خلل در نحوه تمرینات او ایجاد کرده است. البته خداراشکر شرایط تمرینی خوبی دارد و یکی از امید‌های ما برای کسب مدال در چین است. امیدوارم با پتانسیل، انگیزه و همچنین استعداد بالایی که دارد به این امر مهم دست پیدا کند.

دبیر فدراسیون دوومیدانی با اشاره به شرایط خوب ورزشکاران در اردوی ترکیه گفت: از چند روز دیگر مسابقات ورزشکاران ما در کشور ترکیه آغاز خواهد شد و ان‌شاءالله مهدی پیرجهان، سجاد هاشمی‌آهنگرانی و میلاد ناصح‌جهانی به حد نصاب‌هایی که فدراسیون تعیین کرده برسند تا از آنجا مستقیم به قزاقستان بیایند.

اردوی مشترک با تیم ملی بلاروس برگزار می کنیم 

رضایی در خصوص برگزاری اردوی مشترک بین ورزشکاران ایران و بلاروس گفت:  قرار بر این شده تیم ملی بلاروس برای برگزاری اردوی مشترک یک یا ۲ ماهه با ۱۰ ورزشکار و ۵ مربی به کشور ما سفر کند. این اردو در یکی از شهر‌های جنوبی برگزار خواهد شد که بدون شک کمک زیادی خواهد کرد تا ورزشکاران ما هم از تجربیات گرانبهای مربیان این کشور و هم از خود ورزشکاران بلاروس نهایت استفاده را ببرند. طی توافقی که با آن‌ها انجام داده‌ایم تمام هزینه‌های آن‌ها در زمان حضور در ایران به عهده ما است. بعد از عید سال ۱۴۰۱ ورزشکاران و مربیان کشورمان طی توافق به عمل آمده در کشور بلاروس اردو خواهند زد و از امکانات و کمپ‌های بسیار ایده‌آل بلاروس استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

 

انتهای پیام/

نظر شما