شناسهٔ خبر: 51768715 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دانشگاه ها باید از حواشی دور شوند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دور شدن از دانشگاه به جامعه خسارت وارد می‌کند، گفت: صنعت، کشاورزی، تولید و جامعه باید از دانشگاه بهره‌مند شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با وزیر علوم که به شهرکرد سفر کرده است، با بیان اینکه حاج قاسم مدیری جهادی بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی الگویی کامل است که باید به جهان معرفی شود.

دانشگاه ها باید از حواشی دور شوند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانشگاه ظرفیت عظیمی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: دانشگاه ها باید به تراز نظام جمهوری اسلامی رسانده شوند.

دانشگاه ها باید از حواشی دور شوند
حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه در دانشگاه ها به میزان ۴۲ سال سن انقلاب کار نشده است، ادامه داد: حقیقت انقلاب نورانی و برجسته است که می توانست عرصه علم را بیش از حد موجود رشد دهد و موجب نخبه پروری شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها در برخی برهه‌ها درگیر حواشی دست و پا گیر شدند، افزود: دانشگاه ها باید از حواشی دور شوند و به متون بپردازند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فضای انسان پروری، کرامت انسانی، علم، رشد و نوآوری بیش از پیش در دانشگاه ها باید ایجاد شود، مطرح کرد: صنعت، کشاورزی، تولید و جامعه باید از دانشگاه بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مدیریت خوب موجب رشد و پیشرفت دانشگاه می‌شود، افزود: هر چه از دانشگاه دور شویم به جامعه خسارت وارد می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه های استان ظرفیت و کمبودهای زیادی دارند که باید به آنها توجه شود، عنوان کرد: کمبودها از نظر انسانی و سخت افزارها باید در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری رفع شود.

برچسب‌ها:

نظر شما