شناسهٔ خبر: 51764814 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق:

گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی حق ما است/ ملت عراق قادر به اخراج نظامیان آمریکایی از کشور هستند

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق امروز طی سخنانی به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی اظهار داشت: گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی حق ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در سخنرانی به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی اعلام کرد: حمله به سردار سلیمانی، حمله به ما است و گرفتن انتقام او نیز حق ما است.

وی با بیان این مطلب افزود: خون فرماندهان شهید به اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و پایان اشغال اسرائیل منجر خواهد شد. عراق و ملت آن در سال ۲۰۱۲ بر بزرگترین [ارتش]اشغالگر در جهان پیروز شدند، اما این اشغالگران بعد‌ها به بهانه حضور داعش بازگشتند.

الخزعلی با اشاره به اینکه گرفتن انتقام سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس» با تکمیل مسیر آن‌ها در راستای آزادسازی سرزمین عراق میسر می‌شود، اعلام کرد که انتقام خون فرماندهان پیروزی در گرو اخراج آمریکا از منطقه و پایان بخشیدن به حضور رژیم صهیونیستی است.

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» با بیان اینکه آمریکایی‌ها تنها به امنیت رژیم صهیونیستی و تضعیف عراق و سیطره بر آن اهمیت می‌دهند، گفت: ملت عراق امروز قادر است که نظامیان آمریکایی را از کشور خارج کند.

نظر شما