شناسهٔ خبر: 51762437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مکتب با ترور و موشک از بین نمی رود

رئیس جمهور: حاج قاسم سلیمانی یک شخص نیست یک مکتب است؛ مکتب با ترور و موشک از بین نمی رود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
اقای رئیسی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود:راه ومکتب حاج قاسم در امتداد راه ومکتب امام خمینی و امام خامنه ای است.
آقای سید ابراهیم رئیسی امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی (ره) ضمن عرض تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام به ملت ایران، خانواده معظم وی و ملت‌های مسلمان تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی را در همین مکان مقدس، مقتدای بصیرت آفرین مان عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی مطرح فرمودند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه حاج قاسم نه به عنوان یک فرد، بلکه به عنوان یک فرهنگ، یک راه و یک مکتب معرفی شد تصریح کرد: اگر شخصیت وجودی یک فرد آنقدر توسعه یافت، دیگر فقط یک شخص حقیقی نیست بلکه دارای توسعه وجودی است که از او به عنوان یک ملت و یک امت یاد می‌شود.
آقای رئیسی با اشاره به اینکه توسعه وجودی ابراهیم خلیل (ع) به نحوی است که او یک فرد نیست ولو به ظاهر، یک شخصیت حقیقی است گفت: توسعه وجودی او، وی را تبدیل به یک امت کرده است و حاج قاسم سلیمانی نیز با پیروی از آیات قرآن و آموخته‌های اهل بیت عصمت و طهارت و تاسی از ولایت، دارای وسعت وجودی و شرح صدر بود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه این مکتب نه با ترور و نه با موشک از بین می‌رود گفت: مکتب قاسم سلیمانی می‌ماند و بقا دارد.
آقای رئیسی گفت: راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی در امتداد مکتب امام خمینی (ع) و امام خامنه‌ای است.
رئیس جمهور همچنین گفت: اولین نکته‌ای که در مکتب حاج قاسم سلیمانی باید دنبال کرد، برای خدا اندیشیدن، برای خدا عمل کردن و در مسیر خدا ایستادگی کردن است.
 
سخنی با آمریکایی‌ها
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: باید متجاوز و قاتل، رئیس جمهور وقت آمریکا محاکمه و قصاص شود و باید حکم خدا در مورد او جاری شود.  دولتمردان آمریکایی بدانند اگر محاکمه عادلانه آقای ترامپ و پمپئو و دیگر جنایت کاران فراهم نشود دست انتقام از آستین امت (اسلامی) بیرون خواهد آمد.
<div id="video-display-embed-code_456099" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/833626/456099?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما