شناسهٔ خبر: 51761577 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

روند خنثی رمز ارز چین‌ لینک به پایان می‌ رسد؟ / بررسی وضعیت در روزهای آتی

چین لینک از معدود رمزارزهای است که در یک سال گذشته تقریبا درجازده و بازدهی خاصی نداشته است. چین لینک اخیر از روند نزولی کوتاه مدت خود خارج شده و ادامه حرکت بستگی به چگونگی واکنش به مقاومت‌های پیش رو دارد.

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین- شیرکو سهرابی؛ چین لینک با نماد اختصاری (LINK)، با ارزش حدودی ۱۰ میلیارد دلار، در رتبه ۲۲ بازار قرار دارد. هدف اصلی و منحصر به فرد لینک، ایجاد ارتباط بین بسترهای مختلف شبکه‌های بلاکچین است. این رمزارز بالغ بر ۵۰۰ روز است در یک روند خنثی قرارد دارد. به دلیل درجا زدن طولانی معمولا حباب رمزارز خالی می‌شود و ادامه روند لینک بستگی به مقاومت پیش رو دارد.

در ادامه بر اساس چارت قیمتی روزانه، روند آتی لینک تحلیل و بررسی می‌شود.

1

همان طور که از نمودار بالا می‌بینید، لینک بعد از ۵۰۰ روز همچنان در حال درجا زدن است. مهم ترین محدوده‌ای که باید به آن توجه کنید سطح مستطیل ۱۴-۱۶ دلار است که قیمت بارها به آن واکنش نشان داده است. پس اولین نکته مثبت در مورد لینک این است که در شرایط فعلی قیمت بالای این ناحیه حمایت می‌شود. نکته دوم شکست روند نزولی داینامیک اخیر است که با خط روند سفید رنگ نزولی مشخص شده است. همان طور که می‌بینید این خط به خوبی شکسته شده و با بازگشت قیمت به آن، شکست این ناحیه تایید شده است. پس حداقل می‎توانیم اظهار کنیم، در کوتاه مدت شاهد تغییر روند در لینک هستیم. اما برای اینکه لینک بتواند در بلند مدت کاملا تغییر روند بدهد. لازم است محدوده میانگین ۱۰۰ روز را که اکنون زیر آن معامله می‌شود، به سمت بالا بشکند.  این محدوده با مستطیل کوچک به اسم TP یا هدف بعدی لینک نشان داده شده است که برابر با ۲۴-۲۵ دلار است.

لازم است بدانید بر خلاف وضعیت تکنیکالی خسته کننده لینک، این رمزارز داری هدف و پروژه منحصر به فردی است که بر بستر اتریوم در حال توسعه و فعالیت است. جالب است بدانید از یک میلیارد واحد لینک فقط ۴۶۷ میلیون واحد عرضه در گردش است که در آینده می‌تواند زیاد شود. همان‌طور که گفته شد هدف اصلی لینک ایجاد پل ارتباطی بین تمام بلاکچین‌هاست. این هدف یک نیاز اصلی برای دنیای غیرمتمرکز است و احتمالا در آینده با استقبال خوبی همراه باشد.


 

نظر شما