شناسهٔ خبر: 51751938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تبریک و تسلیت استاندار در پی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی به مناسبت سیزدهم دی سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تبریک و‌تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی به مناسبت سیزدهم دی سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تبریک و‌تسلیت گفت.

پیام استاندار سیستان و بلوچستان به شرح ذیل است:

بِسمِ الله الرحمن الرّحیم
مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً (أحزاب/۲۳)

سیزدهم دی‌ماه، دومین سالروز شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقتدر، شجاع و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. شخصیت بی‌نظیری که تقوا، اخلاص و ایمانش او را به یک چهره دوست‌داشتنی برای همه ملت‌های آزادیخواه جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان مبدل ساخت. او که سال‌ها جبهه‌های مقاومت و نبردحق علیه باطل را در پی شهادت پویید و جز شهادت، هیچ مطاعی پاداش سال‌های مجاهدت و ایثارش نبود و در نهایت به آنچه آرزو داشت رسید و به وصال معبود و یاران شهیدش نائل آمد و در سایه‌سار ائمه هدی معویٰ گرفت.

اینجانب در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت مالک اشتر جهان اسلام؛ شهادت این سردار مدافع حرم و حریم ولایت و امنیت را به محضر امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر آزادگان جهان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معظم آن شهید عزیز، ملت مجاهد و شهیدپرور ایران و آحاد رزمندگان و همسنگران جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

برای آن شهید سعید برترین پاداش صالحان و حشر با اولیای الهی را مسئلت نموده و زوال و نابودی بیش از پیش همه دشمنان اسلام و بشیریت و سربلندی همه مسلمانان جهان را از درگاه خداوند قادر متعال خواهانم.

انتهای پیام/ع

نظر شما