شناسهٔ خبر: 51751655 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شاوردیان در گفتگو با ویژه برنامه «قهرمان بدون مرز»:

مسیحیان در کلیسا برای سردار سلیمانی مراسم یادبود گرفتند / روایتی از شیفتگی دو جوان ارمنی سوری به حاج قاسم + فیلم

شاوردیان نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور در ویژه برنامه خبرگزاری دانشجو «قهرمان بدون مرز» گفت: زمانی که حاج قاسم به شهادت رسید، جامعه ارامنه برای ایشان در کلیسا مراسم یادبود گرفت.

صاحب‌خبر -

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور در ویژه برنامه خبرگزاری دانشجو «قهرمان بدون مرز» گفت: زمانی که حاج قاسم به شهادت رسید، جامعه ارامنه برای ایشان در کلیسا مراسم یادبود گرفت.

وی افزود: حاج قاسم متعلق به یک قشر خاصی نیست، ایشان برای همه‌ی ملت ایران بودند.

نماینده مسیحیان با اشاره به خاطره‌ای از نماینده دوره دهم ارامنه گفت: خارج از ایران با دو جوان ارمنی سوری رو در رو شدم. آن‌ها فکر می‌کردند که نمایندگان هر روز با حاج قاسم دیدار و گفتگو دارند. آن‌ها گفتند سلام ما را به حاج قاسم برسانید، چون برای ما کار‌های زیادی کرد.

شاوردیان افزود: نماینده ارامنه پس از بازگشت به ایران سعی زیادی برای دیدار با حاج قاسم کرد و نهایتاً به مرتبطین پیام آن دو جوان را رساند. پس از شهادت سردار سلیمانی آن نماینده دوباره به خارج از کشور رفت و آن دو جوان را دید. آن جوانان به خاطر شرایط از اخبار دور بودند و از نماینده پرسیدند سلام ما را رساندی؟ حالشان چطور بود؟ نماینده گفت ایشان شهید شدند. آن دو جوان با گریه فراوان گفتند جامعه ارامنه مدیون حاج قاسم هستند.

 

<div id="video-display-embed-code_1593054" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/987570/1593054?width=400&height=300"></script></div>
 
<div id="video-display-embed-code_1593055" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/987570/1593055?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما