شناسهٔ خبر: 51746493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ۷۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی در گیلان

با حضور استاندار گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسؤولان تعداد ۷۲ هزار بسته کمک معیشتی به نیت ۷۲ تن از یاران با وفای امام حسین علیه السلام در استان گیلان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه همایش توزیع ۷۲ هزار بسته کمک معیشتی در گیلان در جمع خبرنگاران، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هر کس برای رضای خداوند تلاش کند خداوند نیز برای او سنگ تمام می‌گذارد. 

وی با تاکید بر اینکه پیروی شهید سلیمانی از مکتب الهی و اسلامی و حرکت شهادت گونه او منجر به این شد که سردار دل‌ها قلوب آحاد مردم باشد، گفت: حاج قاسم تمام هستی‌اش را برای اسلام گذاشت، حاج قاسم پیرو مکتب امام حسین (ع) و ائمه اطهار علیه السلام بود و همه هستی خود را در راه خدا داد. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به موفقیت طرح حاج قاسم سلیمانی در گیلان تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی در گیلان در بخش غربالگری، مواسات محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و واکسیناسیون عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشته‌است. 

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه گیلانیان مردمانی خیرخواه و نوع دوست بوده و گیلان در طرح مواسات و همدلی با مشارکت خیرخواهانه مردم نوع دوست استان توانسته موفق عمل کند، افزود: بخش اعظمی از افراد آسیب دیده از کرونا با کمک بسیج و مشارکت مردم مورد حمایت قرار گرفتند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان، سپاه را نهاد مردمی دانست که دارای پایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی است و گفت: همه عملکرد سپاه از مردم بوده و مردمی بودن سپاه در بخش‌های مختلف به اثبات رسیده است. 

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه مواسات و کمک مومنانه با محوریت آیت‌الله فلاحتی کمک‌های مردم را در مساجد و پایگاه‌های بسیج در محلات مختلف جمع کرده و به دست نیازمندان می‌رساند، تصریح کرد: تمامی کمک‌های معنوی و مادی مردم در محلات، در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر مردم همان منطقه توزیع می‌شود. 

به گزارش فارس، با حضور استاندار گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسؤولان تعداد ۷۲ هزار بسته کمک معیشتی به نیت ۷۲ تن از یاران با وفای امام حسین علیه السلام در استان گیلان توزیع شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما