شناسهٔ خبر: 51740934 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۸۵۷ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی

مدیر عامل جمعیت فارس گفت: ۲۰۵ امدادگر و نجاتگر استان طی ۷۲ ساعت گذشته به ۸۵۷ تن خدمات ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

حسین درویشی مدیر عامل جمعیت فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در استان فارس از پنجشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۲۰ شنبه ۱۱ دی‌ماه امسال، گفت: ۱۰ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، داراب و لامرد در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

او با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، گفت: بر این اساس ۸۵۷ تن از هموطنان استان از خدمات امدادی لازم بهره برده و تعدادی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در حوادث یاد شده ۵۲ تیم عملیاتی به همراه ۴۷ دستگاه خودرو عملیاتی و ۲۰۵ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس شرکت داشته اند.

درویشی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و برنج بین آسیب دیدگان این حوادث، گفت: پتو، موکت، نایلون، والور، حبوبات، قند و شکر، چای و چادر از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر است.

او یادآور شد: امدادگران به ۸۵ خودرو درگیر برف و کولاک و گرفتار در جاده‌های امدادرسانی کرده و ۱۴ منزل را توسط پمپ‌های آبکش تخلیه از آب کرده اند.

انتهای پیام/ 

نظر شما