شناسهٔ خبر: 51733460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس

چلسی - لیورپول: تقابل قرمز و آبی در استمفوردبریج

چلسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس امشب از ساعت 20 در ورزشگاه استفموردبریج میزبان لیورپول خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، زمستان مطمئناً برای چلسی قابل قبول نبوده چراکه توماس توچل ناامید از لیست فزاینده غایبان تیمش پس از اینکه با برایتون به تساوی رسید، ابراز تاسف کرد. روملو لوکاکو در حالی که 28 دقیقه از حضورش در ترکیب می‌‌گذشت موفق شد با ضربه سر تیمش را پیش بیندازد اما دنی ولبک موفق شد در وقت‌های اضافه نیمه دوم گل بزند تا یک امتیاز را برای همبازیانش به ارمغان بیاورد.

آبی‌ها در حال حاضر هشت امتیاز از منچسترسیتی که صدرنشین هستند در جدول رده‌بندی عقب افتاده‌اند و با وجود اینکه فصل تازه به اواسط راه رسیده، توخل ادعا کرد که "احمقانه" است اگر فکر کنیم تیم ضعیف او توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد!

جدا از نظرات و اتفاقات مربوط به VAR، چهار مسابقه از پنج دیدار اخیر چلسی در لیگ برتر در استمفورد بریج اکنون با نتیجه 1-1 به پایان رسیده است و عدم موفقیت در بسته نگه داشتن دروازه، نشان دهنده افت کامل دفاع مستحکم چلسی تحت هدایت توخل است.

علی‌رغم اظهارات سرمربی آبی‌ها، عاقلانه نبود که چلسی را در آستانه سال جدید از رقابت‌های قهرمانی حذف کنیم و مطمئناً لسترسیتی قبل از اینکه قرمزها به سمت جنوب حرکت کنند، مورد لطف قرار گرفتند.

قبل از اینکه اولین توپ وارد دروازه لیورپول شود، همه نشانه‌ها حاکی از پیروزی لیورپول بود. قرمزها پس از حذف روباه ها از جام EFL از یک دوره ریکاوری شش روزه لذت بردند، در حالی که برندان راجرز 48 ساعت پس از شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی، گزینه های لازم را در اختیار نداشت.

با این حال، لسترسیتی عمیقاً تلاش کرد تا یک پیروزی روحیه‌بخش را در حضور هواداران خود بدست آورد. شکست در کینگ پاور تنها دومین باخت لیورپول در فصل 22-2021 در تمامی رقابت‌ها بود و قرمزها در رده سوم اکنون با 9 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی که یک بازی کمتر انجام داده، دارند.

مطمئناً، یورگن کلوپ با پیروزی در پایتخت، تیمش را به جمع دو تیم برتر باز می‌گرداند، اما آنها تا اینجای فصل نتوانسته‌اند سه تیم لندنی را در برنتفورد، وستهم یونایتد و تاتنهام خارج از خانه شکست دهند. نه چلسی و نه لیورپول تمایلی به شروع سال جدید ندارند، اما تاریخ اخیر به نفع قرمزهاست، زیرا آنها تنها دو بازی از 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر را در برابر آبی‌ها در استمفوردبریج باخته اند.

ترکیب احتمالی چلسی:

مندی، آزپیلیکوئتا، چالوبا، رودیگر، هادسون اودوی، جورجینیو، کانته، آلونسو؛ مونت، هاورتز، لوکاکو

ترکیب احتمالی لیورپول:

آلیسون، الکساندر-آرنولد، ماتیپ، فن دایک، تسیمیکاس، هندرسون، فابینیو، چمبرلین، صلاح، جوتا، مانه

نظر شما