شناسهٔ خبر: 51725586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران خبر داد:

اجرای اولین فصل واره بزرگ مردمی سرود ایثار

براتی گفت:به مناسبت دومین سالروز شهادت شهید والامقام سردار سلیمانی و ایام فاطمیه ؛اولین فصل واره بزرگ مردمی سرود ایثار برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان  گفت:به مناسبت دومین سالروز شهادت شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی و همزمانی با ایام فاطمیه گروه های منتخب سرود تهران در قالب نخستین فصل‌واره بزرگ مردمی سرود ایثار  با عنوان روایت یاس و عقیق در ایستگاه‌های مترو ،مساجد و اماکن عمومی تهران به اجرای آثار خود خواهند پرداخت‌.
وی با اشاره به نگاه ویژه معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید قاضی زاده هاشمی نسبت به مردمی سازی فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح جامعه به منظور ترویج هر چه بهتر و بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت، رویکرد فصل واره های فرهنگی را ارتباط حداکثری با عموم جامعه دانست و ظرفیت مجموعه مترو را بسیار موثر توصیف نمودند .
سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران، مساجد را نیز پایگاه های اصلی انقلاب و نظام دانست که بسیاری از شهدای ما تربیت شده فرهنگ مسجدی هستند و امروز به عنوان مهمترین سنگر در تربیت نسلی انقلابی ، جهادی و پیرو خط رهبری و شهدا دانست . 

براتی افزود: چندین محله و فضاهای عمومی شهر را هم جهت اجرا پیش بینی نموده و امیدواریم در این ایام خدمتی برای پاسداشت سالگرد شهادت سرباز انقلاب سردار سلیمانی انجام داده باشیم . 

گفتنی است این برنامه به همت اداره کل هنری و اداره کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران  تهران بزرگ با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران از تاریخ ۱۱ دی ماه شروع و تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

پایان پیام/704

نظر شما