شناسهٔ خبر: 51721711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه‌های گرامیداشت یاد سردار دلها در مشهد

مشهد- ایرنا- برنامه‌های دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت از چند روز گذشته در مشهد در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

همایش بین‌المللی دانشجویان مقاومت با حضور سید هاشم الحیدری معاون حشدالشعبی عراق در مشهد، نشست بصیرتی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور استاندار خراسان رضوی در موسسه جامعه المصطفی، نمایشگاه نقاشی جمعی از هنرمندان مشهدی با عنوان نقش سربند با محور شهادت سردار دلها در نگارخانه رضوان، همایش میراث سلیمانی با حضور جامعه ستایشگران مذهبی به میزبانی سازمان بسیج و کانون مداحان خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی هیات مکتب القاسم مدرسه علمیه عباسقلی خان در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها  از ۱۱ تا ۱۵ دی ماه هرشب با سخنرانی مسوولان و استادان حوزه و دانشگاه از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شده و ادامه دارد.

این در حالی است که هر یک از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه های مختلقی را در حال اجرا دارند.

مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با صدور پیامی ضمن پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، از راه‌اندازی صفحه "مکتب سلیمانی" در سایت این نهاد خبر داد.
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با اشاره به برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در سال جاری در هر دانشکده و بیمارستان یک ستاد بزرگداشت متشکل از مسوولان دانشکده ها، بسیج دانشجویی، مسوولان بیمارستان ها و بسیج جامعه پزشکی تشکیل شده است.
دکتر محمد رضا صابری برگزاری این رویداد مهم را چشمگیر و قابل توجه دانست و افزود: برنامه‌های دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی، در قالب های مختلف سخنرانی، رونمایی، مسابقات هنری، علمی و ورزشی، کتابخوانی، کمک به ایتام، نمایشگاه، نقد فیلم، برپایی موکب، یادمان و حجله شهید، امور خیریه و کمک های مومنانه و برنامه های متنوع دیگر برگزار می‌شود.

نظر شما