شناسهٔ خبر: 51715509 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

پاسخگویی مدیران حوزه فاوا به مطالبات مردم ضروری است

رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، گفت: میز ارتباطات مردمی با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است و پیگیری درخواست ها و شکایات مردم نباید منوط به این دو روز باشد و ضروری است مدیران به طور مستمر به بررسی و حل مشکلات مردم استان اهتمام ورزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، یازدهمین نشست شورای مدیران فاوای استان قم، با حضور علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات برگزار شد.

نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات در این نشست ضمن ابراز رضایت از اینکه این سفر دستاوردهای مهمی برای بهبود وضعیت فاوا استان داشته باشد، اظهار کرد: اجرای برنامه های شبکه ملی اطلاعات از جمله تحقق شبکه ملی اطلاعات، تحقق توسعه شبکه پرسرعت دسترسی بر بسترفیبر نوری (FTTX)، افزایش سهم اقتصاد دیجیتال به 10 درصد کل اقتصاد و توسعه دولت الکترونیکی و خدمات هوشمند و یکپارچه از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: میز ارتباطات مردمی با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است و پیگیری درخواست ها و شکایات مردم نباید منوط به این دو روز باشد و ضروری است مدیران به طور مستمر به بررسی و حل مشکلات مردم استان اهتمام ورزند.

در ادامه جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان نیز ضمن ارائه گزارشی از شاخص ها و عملکرد بخش دولتی و خصوصی فاوای استان، با بیان اینکه رتبه استان قم در شاخص توسعه فاوا ششم است گفت: همه مدارس شهری روستایی به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

وی تصریح کرد: هدف مجموعه های ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه خدمات مطلوب، ارزان و با کیفیت به عموم مردم به‌خصوص مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته است که با اجرای پروژه اتصال روستاها و مدارس به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات امکان ارائه خدمات اینترنت با پهنای باند مناسب برای ساکنان مناطق تحت پوشش مهیا شده است.

لازم به ذکر است، نشست شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، با حضور مدیران کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی، پست، پست بانک، زیرساخت و مخابرات منطقه قبل از برگزاری دومین روز میز ارتباطات مردمی در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم تشکیل شد.

بر اساس گزارش، در این سفر بحرینی از اداره کل پست استان قم بازدید و در دیدار با کارکنان در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما