شناسهٔ خبر: 51710088 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انفجار نزدیک ساحل «یافا» در فلسطین اشغالی + فیلم

رسانه‌های رژیم اسرائیل از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی ساحل شهر یافا خبر دادند که گفته می‌شود به علت اصابت موشک بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم اسرائیل از شنیده شدن صدای انفجار در سواحل شهر یافا در فلسطین اشغالی خبر دادند.

هنوز ماهیت این انفجار مشخص نیست. برخی منابع غیررسمی گفته‌اند که دو موشک به نزدیک ساحل یافا اصابت کرده است.

شبکه تلویزیونی 12 اسرائیل دقایقی بعد گزارش داد که ارتش در حال بررسی گزارش‌های شلیک چند موشک از غزه به ساحل یافا است.

همزمان ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که گفته می‌شود موشکی در نزدیکی ساحل اصابت کرده است.

فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

شبکه کان نیز گزارش داد که حداقل یک موشک در سواحل بندر یافا واقع در نزدیکی تل‌آویو منفجر شده است.

رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که دست کم صدای 3 انفجار در تل آویو شنیده شده و به نظر می‌رسد که این پیامی از سوی گروه‌های فلسطینی در غزه در رابطه با اسیر «هشام ابوهواش» است که از 138 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده و وضعیت خطرناکی دارد.

سخنگوی پلیس تل‌آویو گفته که گزارش‌هایی از وقوع انفجار در اعماق دریا مقابل سواحل تل‌آویو دریافت کرده و از خسارت‌ها و تلفات آن خبری در دست نیست.

رسانه‌های عبری‌زبان تاکید کردند که مسئله عجیب و قابل توجه در رابطه با شلیک راکت از نوار غزه و انفجار آن در تل آویو این است که نه آژیر خطر به صدا درآمده و نه سامانه گنبد آهنین توانسته این راکت‌ها را منهدم کند.

آویخای ادرعی، سخنگوی عرب‌زبان ارتش رژیم اسرائیل در حساب توییتری خود، رصد شلیک دو موشک از غزه به سمت دریای مدیترانه در نزدیکی منطقه تل‌آویو را تأیید کرده و در خصوص چرایی عدم فعال شدن سامانه هشدار شلیک موشک و سامانه‌های دفاع موشکی نوشت که «طبق سیاست‌های اعلام شده، هیچ هشداری صادر نشد و رهگیری موشک‌ها صورت نگرفت».

انتهای پیام/

نظر شما