شناسهٔ خبر: 51704848 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اکران مستند سفر سردار سلیمانی به شیراز

فیلم داستان عکس‌ها مستندی با موضوع سفر یک روزه سردار شهید قاسم سلیمانی به شیراز، به مناسبت دومین سالگرد آن شهید، اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم شیشه‌گرمدیر خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس گفت: در اثر داستان عکس‌ها به زوایای کمتر دیده و شنیده شده سفر یک روزه شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۲ بهمن سال ۹۶ به شیراز، پرداخته‌ایم.

او افزود: به دلایل مختلف از جمله مسائل امنیتی فیلم زیادی از این سفر در دسترس نبود بنابراین تصمیم گفتیم روایت این سفر تاریخی را از زبان عکس‌ها بازگو کنیم و به همین خاطر عنوان این مستند داستان عکس ها انتخاب شد.

کارگردان مستند داستان عکس‌ها افزود: ضرورت دارد اتفاقات مختلفی که در استان به وقوع می‌پیوندند در قالب فیلم ثبت و ماندگار شوند که به همین منظور خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس در این زمینه برای تولید آثار چندرسانه ای آمادگی کامل را دارند.

مراسم اکران مستند داستان عکس‌ها مربوط به سفر یک روزه شهید حاج قاسم سلیمانی به شیراز فردا شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹ در خیابان لطفعلی خان زند، ما بین چهارراه خیرات و چهارراه مشیر. سینما شیراز با حضور عوامل و عموم مردم با رعایت اصول بهداشتی به عنوان یکی از قسمتهای برنامه شب خاطره «سرباز زهرایی» انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما