شناسهٔ خبر: 51702158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام :

انتقام عاملان شهادت سردار سلیمانی حتمی است

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه بدستور رئیس جمهور آمریکای جنایتکار بهای سنگینی بود که ایران پرداخت و بدون شک انتقام خون این سردار والامقام از سردمداران آمریکایی حتمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام در مصلی امام خمینی (ره) ایلام گفت: شهادت ایشان جهان اسلام را عزادار کرد و خبر شهادتش اشک رهبر معظم انقلاب اسلامی را درآورد.

او با بیان اینکه مردانگی مردان و جوهره آن‌ها در شدت حوادث شناخته می‌شود، ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی نه تنها برای ایرانیان بلکه برای کشور‌های مسلمان نیز سنگین بود.

حجت الاسلام والسلمین کریمی تبار اظهار کرد: هنگامیکه آمریکا عراق را تصرف کرده بود سردار سلیمانی دو ماموریت خروج آمریکا از عراق و برگزاری انتخابات در این کشور بر پایه آرا مردم را در این سرزمینی پرتنش بر عهده گرفت.

خطیب جمعه ایلام بیان کرد: سردار سلیمانی شرایط عراق را تغییر و موجب شد آمریکایی‌ها از این کشور خارج و با حضور در انتخابات و دادن رای سرنوشت خود را تعیین کنند و این عظمت سردار سلیمانی را نشان می‌دهد.

او تاکید کرد: سردار سلیمانی سربازی بود که برای دفاع از وطن تسلیم دشمن نشد و تا آخرین لحظه مقاومت کرد.

خطیب جمعه ایلام با ذکر اینکه آمدن آمریکا در عراق و افغانستان برای ایجاد ناامنی در ایران بود، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی آنچنان این سرزمین را امن و همچنین توانست داعش را برای همیشه نابود کند و این عظمت حاج قاسم سلیمانی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام کریمی تبار ابراز امیدواری کرد روز سخت انتقام این سرباز دیر نباشد و با صلابت تمام از رییس جمهور آمریکا و مجریان و همدستان آن‌ها انتقام گرفته و آه و ناله آن‌ها به گوش جهانیان برسد.

انتهای پیام/ د

نظر شما