شناسهٔ خبر: 51700969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نماینده ولایت فقیه: حماسه ۹ دی نباید فراموش شود

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: ۹ دی نباید فراموش شود چرا که پیام این روز این بود که مردم ایران اسلامی همواره ولایت مدار هستند و با بصیرت و آگاهی خود اجازه حرکت به دشمنان نمی‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ۹ دی ماه و سایر ایام الله‌ها نباید فراموش شوند چراکه پیام ۹ دی این بود که مردم ایران اسلامی همواره ولایت مدار هستند و با بصیرت و آگاهی خود اجازه حرکت به دشمنان را نخواهند داد و به همین دلیل به عنوان تجلی میثاق امت با ولایت شناخته می‌شود.

نماینده ولایت فقیه: حماسه ۹ دی نباید فراموش شود

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه امروزی، افزود: حماسه ۹ دی در واقع امکان هرگونه تحرک را از دشمنان، جریان ضد انقلاب و آشوبگران و فتنه گران سلب کرد بنابراین امروز وظیفه متولیان فرهنگی کشور، تبیین ابعاد مختلف این حماسه مردمی است.

حجت‌الاسلام اسدزاده با بیان اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی شجاعت و شهامت را به یادگار گذاشت، تصریح کرد: شهید سلیمانی مرد روزهای سخت انقلاب در برابر هجمه دشمنان بود و توانست به مثابه سدی مقاوم در برابر داعش و استکبار جهانی مقاومت ملت ایران را به نمایش بگذارد.

برچسب‌ها:

نظر شما