شناسهٔ خبر: 51700867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

علم‌الهدی: اصل فتنه ۸۸ مسئله براندازی بود

امام جمعه مشهد مقدس گفت: رهبری فرمودند «مکتب شهید سلیمانی»، احتیاج به تبیین شهید سلیمانی داریم که متأسفانه در در رسانه‌ها آن‌طور که باید و شاید، کار نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه دهم دی‌ماه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان این‌که امروز مصادف با سالروز کشتار خونین مردم غیور مشهد در سال ۱۳۵۷ به وسیله جلادان ستم‌شاهی است، اظهار کرد: مقاومت و قهرمانی مردم در موضع انقلاب در مقابل این عملیات وحشیانه جلادان ستم‌شاهی، آنان را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

علم‌الهدی: اصل فتنه ۸۸ مسئله براندازی بود

وی با اشاره به تسلط مردم انقلابی بر مشهد پیش از پیروزی انقلاب، ادامه داد: عامل این تسلط، انقلابی‌گری و قهرمانی، جمع امت و امامت و یکی شدن این دو بود که این را دنیا فهمید اگر امت و امامت یکی شد، اسلام دنیا را می‌گیرد و استکبار، قدرت هیچ برخوردی با این حرکت جهانی نخواهد داشت.

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: فتنه ۸۸ مسئله براندازی بود، مسئله رقابت انتخابات در این سال همه افسانه بود زیرا دشمن ۱۰ سال برای این فتنه برنامه‌ریزی کرده بود تا حلقه وصل امت و امامت، یعنی خواص را هدف بگیرد.

وی افزود: دشمن خواص را فریب داد و متأسفانه خواص بصیرت نداشتند و توطئه دشمن را نفهمیدند، دشمن خواص را زد، خواص ریزش کردند و در خط مقابل رهبری قرار گرفتند، دشمن مملکت را به آشوب کشید و خواص نیز تماشاچی بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، ۹ دی را یک معجزه در آن شرایط توصیف کرد و گفت: امت در ۹ دی بدون حلقه واسطه و بدون وساطت خواص به امام چسبیدند، در حرکتی میلیونی امت به رهبری متصل شد و همه توطئه‌های دشمن را خاک و خاکستر کرد.

نظر شما