شناسهٔ خبر: 51691910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سپاه پاسداران روند انتقام سخت را با روش های مختلفی پیگیری می کند

سردار فدوی با بیان اینکه اگر هزاران رییس جمهوری آمریکا و هزاران خبیث را هم بکشیم اما در ازای شهادت یک مرد الهی(حاج قاسم) قابل مقایسه نیست؛ گفت: سپاه روند انتقام سخت را با روش های مختلفی پیگیری می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار علی فدوی، غروب پنجشنبه(۹ دی) در حاشیه زیارت مزار شهید سلیمانی و یارانش گفت: یک ماه دیگر ملت ما چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در ۲۲ بهمن گرامی می دارد و اصلی ترین شاخصه ای که در این ۴۳ سال می شود از آن یاد کرد اینکه در همه ملت و امت اسلامی، وجه ایثار و شهادت بروز بیشتری پیدا کرده است.

 




جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اثر این فرهنگ را پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست دائمی جبهه باطل شیطان بزرگ دانست و شهدای کرمان و حاج قاسم و حاج قاسم ها و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و... را موید این مطلب عنوان کرد که فرهنگ جهاد و شهادت مربوط به اسلام و معصومین در نهاد مردم ما راه یافته است.

 

 



وی با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه ملتی که شهادت دارد در همه شرایط بر دشمنان خود پیروز می شود؛ گفت: ملتی که به بلوغ و بصیرت رسیده باشند که برای اهداف والای اسلام و دین و ارزش های اسلامی اگر لازم باشد جان می دهند، کسی بر این ملت پیروز نمی شود.

 

 



فدوی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید در اقصی نقاط کشور حضور دارند و از ما زنده تر هستند؛ تصریح کرد: زنده بودن شهدا اثر وجودی و وضعی در جامعه دارد.

 

 



وی اظهار کرد: در خیلی از موارد ملت ما طعم و حلاوت و شیرینی پیروزی را چشیدند و اگر در این روال هایی که در آن گرفتار هستند، طبق آن قاعده( فرهنگ ایثار و شهادت) عمل کنند همین روال(پیروزی) ادامه می یابد.

 

 




جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص انتقام سخت هم خاطرنشان کرد: اگر در ازای شهادت حاج قاسم، ما رییس جمهور آمریکا را هم بکشیم و  هزاران رییس جمهوری آمریکا و هزاران خبیث را، آیا در ازای یک مرد الهی قابل مقایسه است؟!

 

 

 


وی تاکید کرد: روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روش های مختلفی را پیگیری می کند تا ببینم مردم ما که غم حاج قاسم مثل روز اول برایشان زنده است کی راضی می شوند.

پایان پیام/80

نظر شما