شناسهٔ خبر: 51687890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

توقیف 98 کیلو شیشه در تهران

حوادث رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 98 کیلو ماده روانگردان شیشه از مخفیگاه قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه 5 متهم دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، سرهنگ"عبدالوهاب حسنوند" اظهار داشت: ماموران عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام رصدهای اطلاعاتی دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر با تشکیل باندی مقادیر فراوانی مواد مخدر از نوع روانگردان از استان های شرقی کشور تهیه و به مخفیگاهش منتقل کرده است.  

وی افزود: با تکمیل اطلاعات به دست آمده، مخفیگاه متهم در شرق تهران شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  بیان داشت: در چند عملیات پلیسی به دست آمد متهم با همکاری 4 تن از همدستانش  به توزیع مواد مخدر می پرازد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

سرهنگ حسنوند افزود: پس از هماهنگی های قضائی اعضای این باند 5 نفره در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از این مکان 98 کیلو شیشه کشف و اعضای این باند در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی معترف شدند.

این مسئول انتظامی در پایان یادآور شد: مشکلات روحی و روانی و توهمات کاذب ناشی از مصرف مواد روانگردان زمینه ساز حوادث و سوانح دهشتناکی می باشد و مراقبت های ویژه والدین برای جلوگیری از آسیب پذیری جوانان ضروری است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • خبر خوش به خریداران طلا / قیمت تمام شده طلا کاهش یافت

    خبر خوش به خریداران طلا / قیمت تمام شده طلا کاهش یافت

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما