شناسهٔ خبر: 51683222 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تصمیم دولت آمریکا برای بازگشایی دفاتر ساف/ اعمال مجدد فاصله‌گذاری اجتماعی در حرمین شرفین/ دیدار نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران

تصمیم دولت آمریکا برای بازگشایی دفاتر ساف، اعمال مجدد فاصله‌گذاری اجتماعی در حرمین شرفین و دیدار نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار کردند.

- پادشاه عربستان سعودی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران را به عدم همکاری ایران با جامعه جهانی متهم کرد.

- رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی، با اشاره به اعمال مجدد فاصله‌گذاری اجتماعی در حرمین شریفین که از ساعت هفت صبح امروز -پنجشنبه- به وقت محلی اعمال می‌شود، از آن به عنوان تدبیر عربستان برای ایمنی نمازگزاران و معتمرین در حرمین شرفین یاد کرد.

- یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که رایزنی درباره مذاکرات برجامی در وین از محورهای گفت‌وگوی رئیس‌جمهوری آمریکا و همتای روس وی خواهد بود.

-  وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با وزرای خارجه تروئیکای اروپا تلفنی گفت‌وگو کرده است.

- دولت آمریکا در نظر دارد دفاتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واشنگتن را بازگشایی کند و کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان را افزایش دهد.

 

 

نظر شما