شناسهٔ خبر: 51681755 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد:

احتکار بيش از ۱۳تن آرد در کامیاران

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۱۳ تن و ۸۴۰ کیلو آرد احتکار شده در شهرستان کامیاران خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کامیاران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی از احتکار آرد قاچاق در سطح این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

 

وی افزود: مأموران محل احتکار آرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بررسی از این انبار 13 تن و 840 کیلو آرد کشف کردند.

 

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينکه در این عملیات یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: پليس با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

 

 

کشف 35 فقره سرقت کابل برق در سنندج

 

 

سردار آزادی همچنین از دستگیری سارق حرفه ای کابل برق با کشف 35 فقره سرقت در سنندج خبر داد.

 

وی اظهار داشت:‌ مأموران پلیس آگاهی استان در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان سنندج بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

 

آزادی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، سارق کابل‌های برق را در حال سرقت شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

 

 

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده، سارق به 35 فقره سرقت اعتراف کرد، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

پایان پیام/713

نظر شما