شناسهٔ خبر: 51680626 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت؛

مردم حماسه ۹ دی ۸۸ را زنده نگه می‌دارند

مردم با حضور حماسی خود در ۹ دی ۸۸ نشان دادند که آرمان های اسلام و انقلاب را فراموش نمی کنند و تا پای جان از آن ها دفاع می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در عاشورای سال ۱۳۸۸ فتنه‌ای با رمز تقلب شکل می‌گیرد که هدف فتنه گران براندازی نظام بود و از هیچ بی‌حرمتی ترسی نداشتند.

اما مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران که از توهین به مقدسات ‏، خون شان به جوش آمده بود با اتحاد و یکپارچگی در مقابل این فتنه ایستادند.

در نهم دی  ۱۳۸۸ مردم ایران نشان دادند با بصیرت در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده اند هرگز نه راه را گم می‌کنند و نه دست از ولایت فقیه بر می‌دارند.

توهین به مقدسات قابل قبول نیست

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: مردم در نهم دی ماه نشان دادند که راه ایرانیان از راه فتنه گران جداست و مردم راه ولایت را رها نمی‌کنند.

او گفت: در نهم دی ماه ۱۳۸۸  مردم به دشمنان و فتنه گران فهماندند که توهین به مقدسات آن‌ها مورد قبول نیست و تا هر زمان که لازم باشد مردم پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

بیشتر بخوانید

این شهروند بیرجندی گفت: در حال حاضر نیاز داریم تا وقایع حماسی مردم در سال ۸۸ را بازخوانی و مرور کنیم تا یادمان نرود که چگونه پای آرمان و ارزش هایمان ایستاده ایم.

او گفت: این انقلاب به سادگی به دست نیامده است که با فتنه‌هایی این چنینی از بین برود بلکه خون هزاران شهید ریخته شده است تا انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرد و پاینده باشد.

حافظه مردم نباید نهم دی را فراموش کند

حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جامعه اسلامی باید بدانند کسانی که به وجود آورندگان فتنه سال ۸۸ خط قرمز نظام هستند.

او گفت: رهبر معظم انقلاب نهم دی را یوم الله نامیدند و امروز نیز باید بر چنین حماسه‌ای از سوی مردم توجه شود.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: دلیل تأکید بر زنده نگه داشتن حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸  این است که حافظه تاریخی مردم، خیانت فتنه گران را فراموش نکند.

انتهای پیام/ س 

نظر شما