شناسهٔ خبر: 51675947 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شناسایی و دستگیری اعضای باند فروش اسلحه شکاری/کشف بیش از ۴ تن کودشیمیایی قاچاق

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند که با ترفند فروش اسلحه شکاری دارای مجوز از شهروندان کرمانشاهی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت : پس از مراجعه چند نفر از شهروندان کرمانشاهی به پلیس فتا مبنی بر اینکه از یک فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید اسلحه شکاری دارای مجوز کرده و پس از واریز مبالغ زیادی به حساب مدیر فروشگاه، سلاحی به آن‌ها تحویل نشده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پلیس فتا با دریافت این گزارش رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی‌های فنی موفق به شناسایی سه عضو یک باند کلاهبردار در استان کردستان شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهمان، به استان مورد نظر اعزام و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

 جاویدان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ایجاد دو فروشگاه اینترنتی جعلی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع فروش اسلحه شکاری دارای مجوز اعتراف و عنوان کردند با جلب اعتماد افراد تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و سپس با وجوه بدست آمده اقدام به خرید ارز کرده اند.

او با تاکید بر اینکه طبق قوانین کشوری خریدوفروش اسلحه جرم است، گفت: فروشگاه‌های فروش اسلحه شکاری در فضای مجازی نیز فاقد مجوز هستند و در بیشتر مواقع به‌قصد کلاه‌برداری ایجاد می‌شوند از این رو شهروندان باید در این خصوص مراقب بوده و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند.

سارق کابل برق در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان "کرمانشاه" از دستگیری یک سارق حرفه‌ای کابل برق در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۲۶ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع سرقت‌های متعدد کابل برق در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹ طاق بستان با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق که در حال بریدن کابل برق بوده شده و به سرعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۶ فقره سرقت سیم برق در مرکز استان اعتراف کرد.

بیش از ۴ تن کودشیمیایی قاچاق در کرمانشاه کشف شد

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پاسگاه سراب نیلوفر ۴ تن و ۱۵۰ کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق کشف شد.

علیرضا دلیری افزود: پس از اطلاع پلیس در خصوص قاچاق کود شیمیایی در روستای دوستوند ماموران انتظامی پاسگاه سراب نیلوفر ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مورد نظر مراجعه کردند.

او ادامه داد: ماموران پس از حضور و شناسایی انبار محل نگهداری کود‌های قاچاق بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و ۴ تن و ۱۵۰ کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

 دلیری از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲۲ تن ذرت قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲۲ تن ذرت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

عنایت فلاحی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی ۲۲ تن ذرت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

 فلاحی از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

نظر شما