شناسهٔ خبر: 51675086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام‌جمعه یزد: ۹ دی پیام‌آور بصیرت و مقاومت مردم است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد تاکید کرد: ۹ دی یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی و پیام‌آور بصیرت، مقاومت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی دفتر امام‌جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در پیامی با گرامیداشت ۹ دی افزود: این روز تاربخی پیام‌هایی دارد که باید حافظ این پیام‌ها باشیم و تلاش کنیم آثار این واقعه مهم تاریخی در جامعه باقی بماند.

وی ادامه داد: امروز در شرایطی که جنگ روانی دشمن علیه اسلام و انقلاب شدت گرفته و حرکت موذیانه در راستای تحریف مسائل، تحریف حوادث و وقایع آغاز شده باید جامعه را از آسیب‌های این تحریف‌ها مصون نگه داریم.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه این تحریف‌ها سبب شده تا عده‌ای از مسیر فهم درست، سبک الهی، اندیشه‌ورزی و فهم انقلاب و اسلام خارج شوند خاطرنشان کرد: لازمه اینکه جامعه، نظام و انقلاب از همه این مسائل مصون بماند، بصیرت است.

ناصری به تشریح مفهوم و معنای بصیرت پرداخت و گفت: بصیرت به معنای آگاهی، اطلاع و دقت در مورد اصل اسلام و دقت در مورد بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به ترفندهای مختلفی که دشمنان برای مخدوش جلوه دادن چهره انقلاب و اسلام به کار می‌گیرند افزود: یکی از این ترفندها، حقه‌های رسانه‌ای است و دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه ای که در اختیار دارند، حقیقت انقلاب و اسلام را کتمان و پیشرفت‌های کشور ما در سایه نظام اسلامی را انکار می کنند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: همه ما باید در برابر این ترفندها هوشیار باشیم و به مردم نیز آگاهی‌های لازم را ارائه دهیم، اهداف دشمن را درک کنیم و پای اصل ولایت و اصول انقلاب بمانیم تا دشمن موفق نشود اهداف خود را پیاده کند و جامعه ما را از مسیر خود دور را منحرف کند.

نظر شما