شناسهٔ خبر: 51674515 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت ۹ دی

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیام مشترکی صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و اسدالله عباسی، استاندار به مناسبت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی مشترک دادند.

در این پیام مشترک آمده است:

هشتم و نهم دی یادآور حرکت پیشتازانه و احساس تکلیف مردم بصیر گیلان در براندازی بساط فتنه و فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸ است که با دریافت مدال پرافتخار بصیرت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری بر افتخارات ولایتمداران این دیار افزودند.

گیلانیان آگاه و همیشه در صحنه ثابت کرده‌اند که در همه ادوار همچون استعمارستیزی دوران انقلاب مشروطه، استکبارستیزی دوران انقلاب ۵۷ و شکل‌گیری جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین و نیز برچیدن فتنه سال ۸۸ جزء طلایه‌داران بوده‌اند و نقش برجسته‌ای از خود نشان دادند.

در شرایطی که معاندان این مرز و بوم با وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و پنهان کردن دستاوردها، امید مردم به آینده نظام را هدف گرفته اند، خواص جامعه باید با هوشیاری کامل بدانند که فتنه فقط محدود به یک دوره و توسط یک جریان نیست بلکه دشمنان این مردم برای رسیدن به اهداف خود در هر برهه‌ای می‌کوشند تا در مسیر پیشرفت ایران اسلامی سنگ‌اندازی کنند.

معتقدیم که بازخوانی و روشنگری فتنه‌های زنجیره‌ای ضد جمهوری اسلامی ایران در دهه‌های اخیر به ویژه فتنه ۸۸، خواهد توانست زمینه هرگونه فرصت‌سازی برای تولید فتنه‌ها و هزینه‌های جدید علیه ملت و مملکت اسلامی را مسدود و بیداری ایرانیان فهیم در استفاده از فرصت‌های نوین برای پویایی هرچه بیشتر را فراهم سازد.

پیام مشترک به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

این‌جانبان با تبریک روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و قدردانی از حماسه سازان حرکت هشتم دی در گیلان و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، معتقدیم حفظ وحدت و انسجام، پیام اصلی و ماندگار یوم الله نهم دی و جزء تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید بیش از پیش در جهت گسترش همدلی و همراهی گام برداریم.

انتهای پیام/ع

نظر شما