شناسهٔ خبر: 51674315 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

آتش سوزی خیابان لاله زار مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی خیابان لاله زار اعزام شدند، گفت: با سرعت عمل آتش نشانان، حریق اطفاء شد و در حال حاضر نیروها مشغول لکه گیری و ایمن سازی هستند و وضعیت تحت کنترل است.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص آتش سوزی خیابان لاله زار گفت: ساعت ۱۶:۱۹ دقیقه عصر امروز آتش سوزی یک ساختمان در خیابان جمهوری تقاطع خیابان لاله زار به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی‌ با آمادگی کامل به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می شوند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه می رسند، افزود: نیروها در محل مشاهده می کنند در یک ساختمان دو طبقه قدیمی و در طبقه دوم با حدود ۱۵۰ متر وسعت و وجود لوستر و پوشاک آتش سوزی اتفاق افتاده و گسترش پیدا کرده است.

او ادامه داد: آتش سوزی به سقف بالا که شیروانی قدیمی بود سرایت کرده بود و چون ۳ ساختمان سقف های شیروانی به هم پیوسته داشتند بیم سرایت آتش به املاک مجاور وجود داشت و آتش در آستانه سرایت بود که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و به سرعت حریق را اطفاء کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: در حال حاضر شعله زنی انجام شده و وضعیت تحت کنترل است. نیروها مشغول لکه گیری و ایمن سازی هستند و حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.  

انتهای پیام/

نظر شما