شناسهٔ خبر: 51666196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت یوم الله ۹دی

اعظم قهرمانی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلا وَ لا یَحمِلُ هذَا العَلَمَ اِلاّ اَهلُ البَصَرِ وَ الصَّبر

حماسه مانا و بی نظیر یوم ا... ۹ دی که برخواسته از معنویت حاکم بردلها و بصیرت فطری قاطبه نور بود، فصل نو و زیبایی را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی گشود؛ فصلی که تجلی شور، شعور و بلوغ فکری و سیاسی و همیت ایرانی ملت مسلمان را به زیبایی هرچه تمام تر در قاب شیدایی و دلدادگی عاشورا به تصویر کشید.

و چه زیبا نقش بست در کلام مولایشان، تجلی لحظه شناسی و نگاه ژرف و نافذ اهل غافله بصیرت..." در آن حادثه بی‌نظیر هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان‌ها کشاند"... و این اتصال به قرب الهی و عاطفه معنوی برآمده از عقلانیت بود که این "یوم الله" را نه در تاریخ بلکه در عمق جانها ماندگار کرد و تاریخ شهادت خواهد داد مردانگی مردمان سلمان را که ندای این عمار ولی را به گوش جان شنیدند و چه عاشقانه ایستادند پای بیرق علی.

مردمان سخت کوش، سرزنده، مهربان و سلحشور باب الرضا علیه السلام فارغ از هر رنگ و نژادی سیره پاک و موحدانه نیاکانشان را در امتداد "منا اهل البیت..." در زلال کوثر ولایت و در مسیر نورانی ذریه زهرای اطهر سلام ا... علیها پیوند زدند و بیدارتر و پابکارتر از همیشه در هشتمین روز از دی ماه فتنه گون و غبار آلود  آمدند تا نگذارند چرخ تاریخ بر مدار بی بصیرتی و ناهلی بچرخد و نشود که ندای ولی در غوغای ظلمت زده شیاطین گم شود، و خواهند آمد تا دل های مملو از عشق، ارادت و دلدادگی خود را گره بزنند به بیرق سید احرار.

و امروز جنود شیطان و دشمن عنود این مرز و بوم که جز غوغاسالاری و هیاهوی واهی هیچ ندارد به خوبی می داند همانانی که طومار پیچیده و چند ملیتی فتنه را در دریای مواج و خروشان نهم دی در هم تنیدند، همانهایند که به یک اشارت ولی، تمام دنیای مستکبرین و زیاده خواهان را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای والاگهر ایران عزیز اسلامی و نام و یاد سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از آحاد مردم فاطمی و بصیر خراسان شمالی دعوت می کند تا با حضور پرشور  و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی و همچنین مراسم سالروز شهادت سردار رشید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی که در جای جای خطه باب الرضا- گنجینه معرفتها برگزار می گردد؛ دگر بار با مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تجدید عهد نمایند.

انتهای پیام

نظر شما