شناسهٔ خبر: 5166138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تراکتورسازی تبریز - نفت تهران/30

شادی عجیب کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی/شایعه قهرمانی از کجا بود؟

در یک اتفاق عجیب، کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتورسازی با سوت داور مسابقه به خیال قهرمانی به خوشحالی پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در حالی که تیم تراکتورسازی 3 بر یک از تیم نفت تهران پیش بود با اخراج تیموریان، شیرازه این تیم از هم پاشید و طی 4 دقیقه بازی به تساوی کشیده شد.

با سوت پایان بازی تراکتورسازی با نفت تهران که به تساوی سه بر سه منجر شد، بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی با تصور قهرمانی در لیگ برتر و با این خیال که سپاهان مقابل سایپا متوقف شده به خوشحالی پرداختند و بلافاصله بازیکنان این تیم با پرچم تراکتورسازی دور افتخار زدند. به فاصله کوتاهی عده زیادی از تماشاگران وارد میدان شده و با بازیکنان تیم تراکتورسازی به شادی پرداختند که نیروی انتظامی تماشاگران را از زمین مسابقه خارج کرد.

این صحنه‌هایی که از سه شبکه تلویزیونی سه، سهند و ورزش به صورت زنده پخش می‌شد، موجب حیرت همگان شد که چرا تیمی که قهرمانی را به این سادگی از دست داده است، در حال شادی برای نایب قهرمانی هستند؟

شایعه تساوی بازی سپاهان

 پیش از اتمام بازی به کادر فنی و نیمکت تراکتورسازی گفته شده بود که بازی سپاهان با سایپا با تساوی به اتمام رسیده و تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شده است.

به همین جهت با اتمام بازی بازیکنان تیم تراکتورسازی به خوشحالی پرداخته و تماشاگران نیز وارد زمین شده و با تیم به جشن و شادی پرداختند.

این در حالی بود که تراکتورسازی به راحتی تمام قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده بود. همین صحنه‌های تلویزیونی سبب شد مردمی که از طریق تلویزیون بازی را نگاه می‌کردند، به خیابان‌ها ریخته و به جشن و شادی بپردازند.

انتهای پیام/60017/ذ30/چ3000

نظر شما