شناسهٔ خبر: 51655581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

عنایتی: هوادار در لیگ برتر می‌ماند

سرمربی هوادار تهران گفت: تیم هوادار، در چند هفته نخست نتایج مناسبی کسب نکرد، اما در ادامه توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و طبق وعده‌ای که به مدیران تیم داده‌ام قطعا تیم هوادار در لیگ برتر می‌ماند.

صاحب‌خبر -

فارس: سرمربی هوادار تهران گفت: تیم هوادار، در چند هفته نخست نتایج مناسبی کسب نکرد، اما در ادامه توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و طبق وعده‌ای که به مدیران تیم داده‌ام قطعا تیم هوادار در لیگ برتر می‌ماند.

عنایتی: هوادار در لیگ برتر می‌ماند

رضا عنایتی در نشست خبری بازی فجر و هوادار اظهار داشت: واقعیت امر این است اطلاعات زیادی از شرایط تیم فجر ندارم اما با شناختی که از بازیکنان دارم و روند نتیجه گیری خوبی که در طول هفته های گذشته توام با کسب نتیجه شده دیدار مقابل فجر و عملکرد مناسب بازیکنانم امیدوار هستم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم هوادار دوران بدنسازی خوبی در پیش فصل داشت و در چند هفته نخست نتایج مناسبی کسب نشد اما در ادامه با گرفتن بازیکنان با تجربه که زود با شرایط تیم هماهنگ شدند توانستیم در ادامه نمایش خوبی داشته باشیم و طبق وعده ای که به مدیران تیم داده ام قطعا تیم هوادار در لیگ برتر می ماند و امیدوار هستم این موضوع توام با کسب نتایج و عملکرد مناسب بازیکنانم شکل بگیرد.

به گزارش فارس، قضاوت دیدار فجر شهید سپاسی شیراز با هوادار تهران را عبدالنبی پورخلف و کمک هایش حمید نادری و مرتضی یوسف شهریاری بر عهده دارند.

نظر شما