شناسهٔ خبر: 51652856 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اقدام ارزشمند قهرمان کشورمان در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا ...

اقتصاد ایران: قهرمان کشورمان در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا و سالگرد شهادت سردار دل‌ها، در جریان مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ قدرتی جهانی حماسه‌ای بزرگ را رقم زد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفتمین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ (دبلیو. آر. پی. اف) با حضور 2700 ورزشکار از 31 کشور در روسیه در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار شد که مصطفی رنجبر در وزن 110 کیلوگرم و پیمان ماهرپور در دسته فوق‌سنگین پس از رقابتی دیدنی و نفسگیر با حریفان پرقدرت خود از کشور‌های مختلف، از جمله روسیه میزبان، توانستند نشان طلای دسته سنگین و فوق سنگین را از چنگ حریفان خارج کنند.

قهرمان کشورمان در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا و سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی در جریان مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ قدرتی جهانی حماسه‌ای بزرگ را رقم زد و با حضور روی سکوی قهرمانی دنیا تصویر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سردار شهید سلیمانی را بالای سر برد.

سید داوود مرتضوی درباره هدفش از این اقدام اظهار داشت: خواسته‌ام تنها شرفیاب شدن خدمت مقام معظم رهبری و اهدای مدالم به ایشان و رسیدن به خدمت خانواده آن شهید بزرگوار است. با تمام وجودم این کار را کردم و خواسته دنیایی ندارم. امیدوارم که با این کار کوچک روح شهید عزیزمان را شاد کرده باشم و اینکار در بین قهرمانان کشورم رواج پیدا کند تا مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام باشد.

مرتضوی که از قهرمانان اسبق کشتی ایران و آسیا بوده و فایتر مسابقات MMA نیز است از جابر اسدزاده، رئیس اتحادیه پاورلیفتینگ تشکر کرد که توانست شرایط حضور در مسابقات مسکو را فراهم کند که بتواند به این امر مهم و الهی دست یابد. وی همچنین از حمایت‌های مقدس‌زاده، مدیریت باشگاه راسپینا و محمد حاج اسماعیلی که زحمات زیادی برای او در این مسیر کشیدند تا به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند هم تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما