شناسهٔ خبر: 51647930 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت تهران: حاج قاسم سلیمانی همیشه در خط مقدم بود

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت تهران گفت: حاج قاسم سلیمانی در تمام دوران زندگی خود هیچ گاه عقب نبود و منتظر نمی ماند که مردم وارد عرصه شوند و همیشه خود در خط مقدم حضور داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی روز سه‌شنبه در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان افزود: ایثار و صفای شهید سلیمانی در دوران خودش مثال زدنی بود و همیشه در خط مقدم بود و این نمونه ای از هدایت های قرآنی بود.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار عاشق خدا و خلق خدا بود و در راه خدا و قرآن همه چیز خود یعنی جان بزرگوارش را از دست داد.

حجت السلام صدیقی ادامه داد: قرآن همیشه راهنمای ما در تمام مراحل زندگی است و باید از آن درس بگیریم. شما دانشجویان می توانید در این زمینه نقش خوبی داشته باشید؛ همان گونه که امروز در جشنواره قرآن و عترت بخشی از این مهم را مشاهده کردیم.

سیدحسن قدسی پور رییس دانشگاه امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: از بین یک هزار و ۲۰۰ دانشجوی شرکت کننده در جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه ، ۱۲۰ دانشجو به مراحل بعد راه پیدا خواهند کرد.

قدسی پور گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتخارات علمی زیادی دارد و رتبه اول را در این حوزه به خود اختصاص داده، همچنین ۳۱۲ شرکت فناور در پارک علم و فناوری این دانشگاه مستقر است که تمامی این موفقیت‌ها مدیون کتاب الهی قرآن هستیم.

به گفته وی، حوزه قرآن و عترت از اردیبهشت ۱۴۰۰ به طور رسمی در دانشگاه امیرکبیر شروع به کار کرده است و امروز مراسم اختتامیه آن برگزار شد.

قرار است آزمون اختتامیه قرآن و عترت در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شود و پذیرفته شدگان به مسابقات بین المللی قرآن و عترت معرفی ‌شوند.

به گزارش ایرنا، مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با تقدیر از ۱۵۰ دانشجوی برگزیده در ۹ بخش و ۴۰ رشته در دانشگاه امیرکبیر  برگزار شد.

نظر شما