شناسهٔ خبر: 51645140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار:

ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند

موج نیوز

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: مردم ایران اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانستند فتنه ۸۸ را خنثی کرده و دشمنان نظام را شکست دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار ظهر امروز در مراسم معارفه امام جمعه شهرستان بدره اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب تا کنون فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته که فتنه ۸۸ از مهمترین آنان بوده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه فتنه ۸۸ با نقش مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی شد، افزود: مردم ما وقتی فهمیدند که این جریان باطل است، خود را از فتنه‌گران جدا کرده و حماسه بزرگ ۹ دی را رقم زدند.

وی تصریح کرد: امروزه نیز که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ارزش ها و باورهای دینی ما هستند، همه باید گوش به فرمان رهنمود‌های رهبری باشیم تا به سعادت برسیم.

کریمی تبار با اشاره به اینکه ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند، افزود: نماز جمعه جزو جدایی‌ناپذیر حکومت اسلامی و قرارگاه فرهنگی جامعه است و امام جمعه نیز به عنوان هدایت کننده فعالیت‌های فرهنگی و دینی فرمانده این قرارگاه است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام محسن دانیاری به عنوان امام جمعه شهرستان بدره معارفه شد.

 

نظر شما