شناسهٔ خبر: 51636372 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

اعتماد به نوجوانان و جوانان نتایج خوبی به دنبال دارد

تاریخی گفت: هر جا به جوانان و نوجوانان اعتماد کردیم نتیجه خوبی گرفته‌ایم و در جشنواره خلاقیت و نوآوری دانش آموزان هم از سراسر کشور بازخورد‌های خوبی دریافت کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزرای دانشجو، مراسم افتتاحیه خانه خلاق و نوآوری دانش آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با هدف تقویت و ارتقای مهارت‌های شناختی و هوش‌های چندگانه و با محوریت توسعه صنایع خلاق امروز سه‌شنبه هفتم دی ماه سال جاری برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و پرویز کرمی دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، برگزار شد.

حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این مراسم اظهار کرد: مجموعه انجمن اسلامی با توجه به محوریت نخبه پروری، تلاش کرده مسیر تعالی و رشد دانش‌آموزان نخبه را فراهم کند.

وی اضافه کرد: توجه به خلاقیت دانش آموزان که نیازمند آموزش‌هایی ویژه برای دانش آموزان و باز کردن میدان فعالیت برای دانش‌آموزان خلاق و نخبه است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: نباید موضوع کنکور موجب شود دانش آموزان در طی کردن مسیر خلاقیت دچار وقفه شوند و ما در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بر آن هستیم تا شرایط حمایت از خلاقیت دانش‌آموزان را فراهم سازیم.

تاریخی یادآور شد: هر جا به جوانان و نوجوانان اعتماد کردیم نتیجه خوبی گرفته‌ایم و در جشنواره خلاقیت و نوآوری دانش آموزان هم از سراسر کشور بازخورد‌های خوبی دریافت کردیم و اثرات خوبی از آن‌ها به اتحادیه رسید.

نظر شما