شناسهٔ خبر: 5163284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تکواندوی قهرمانی جهان؛

محمد کاظمی با 3 پیروزی و یک باخت حذف شد

تهران - ایرنا - تکواندوکار وزن منهای 54کیلوگرم ایران با کسب 3 پیروزی و پذیرش یک شکست مقابل قهرمان سال 2013 جهان از کره جنوبی به کار خود در رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بیست و دومین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روسیه درحال پیگیری است و محمد کاظمی در وزن منهای 54 کیلوگرم روز جمعه برابر نمایندگان قبرس، کانادا و افغانستان به برتری دست یافت اما در مرحله یک چهارم نهایی برابر تایی هون کیم از کره جنوبی با نتیجه 11 بر 10 شکست خورد و حذف شد.

اکرم خدابنده دیگر نماینده ایران در وزن به اضافه 73 کیلوگرم زنان، با یک برد و یک باخت به کار خود پایان داد.

هانیه اخلاقی، امید عمیدی و سجاد مردانی نمایندگان روز پنجم تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی جهان هستند که فردا (شنبه) روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده و در صدرجدول امتیازی و مدالی مسابقات قرار دارد.

این دوره از مسابقات از روز سه شنبه (22 اردیبهشت ماه) در 8 وزن آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

ورزشی(2)**3783**1590

نظر شما